MS Windows
briani 27239
Kan man opgradere en dansk XP med en engel~
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-10-09 23:23

Kan man opgradere en dansk XP med en engelsk 7er? :

http://kortlink.dk/73ny

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-10-09 16:23

Nej.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-10-09 16:53

Jens Peter Karlsen skrev den 25-10-2009:
> Nej.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Tak!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leif

Dato : 25-10-09 17:02

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Tak!
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Og dog.

Hvis du opdaterer via Vista kan det, men om det økonomisk kan
betale sig, ved jeg ikke.....
/Leif

Fra : Lars Klintholm

Dato : 25-10-09 17:20

Den 25-10-2009 skrev Leif:

> Hvis du opdaterer via Vista kan det,

Det tror jeg ikke på. Hvilken sprogversion slulle Vista så være?

Lars Klintholm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-10-09 17:44

Lars Klintholm:

> Det tror jeg ikke på. Hvilken sprogversion slulle Vista så være?

Sej x-face du har; kan man lave det i Windows eller er dét forbeholdt
Mac?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 25-10-09 17:50

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> writes:

> Sej x-face du har; kan man lave det i Windows eller er dét forbeholdt
> Mac?

Er det ikke bare noget plug-in til den MesNews reader du mangler

http://www.mesnews.net/gb/plugins.php

--
Carl

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-10-09 00:30

Følgende er skrevet af Carl Drud:

> Er det ikke bare noget plug-in til den MesNews reader du mangler
>
> http://www.mesnews.net/gb/plugins.php

Dét her er da en begyndelse

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-10-09 09:22

Den 26-10-2009 skrev Hans Paulin (6310):

> Dét her er da en begyndelse

Det er så et X-Face (sort/hvis), du har lavet
MesNews kan også vise Face (med farve)
Men vi kan fortsætte i mail+news, hvis du ønsker. Det er ved at være OT
i denne gruppe og tråd
Jeg har futtet

Lars Klintholm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-10-09 10:04

Lars Klintholm forklarede den 26-10-2009:

> Det er så et X-Face (sort/hvis), du har lavet
> MesNews kan også vise Face (med farve)

Ja, som Carl Druds

Men jeg kunne ikke hitte ud af det

> Men vi kan fortsætte i mail+news, hvis du ønsker. Det er ved at være OT i
> denne gruppe og tråd
> Jeg har futtet

Ok

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 26-10-09 18:10

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> writes:

> Men jeg kunne ikke hitte ud af det

Jeg kender ikke opsætningen i MesNews. Men vær opmærksom at billedet
skal være i *.png format og have en vis størrelse osv. Se mere her:

http://quimby.gnus.org/circus/face/

--
Carl

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-10-09 02:48

Carl Drud sendte dette med sin computer:

Tusind tak - jeg leger med det

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-10-09 07:37

Den 27-10-2009 skrev Hans Paulin (6310):

> Tusind tak - jeg leger med det

Jeg kan ikke finde noget i opsætningem, der understøtter face. Kun at
man kan sætte det ind i en header HVER gsng

Lars Klintholm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-10-09 08:55

Lars Klintholm har bragt dette til verden:

> Jeg kan ikke finde noget i opsætningem, der understøtter face. Kun at man kan
> sætte det ind i en header HVER gsng

Dét er lissom for meget!

Kunne jeg få dit "face" til at køre ville det være flot

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-10-09 17:55

Den 27-10-2009 skrev Hans Paulin (6310):

> Dét er lissom for meget!

Det er jeg også kommet til :'(

> Kunne jeg få dit "face" til at køre ville det være flot

Jamen det er bare at smide DLL filen i Plugins mappen, og så gå i
Opsætning, Indstillinger for "plug-in" og sætte flueben ud for de(n)
der skal være aktive

Lars Klintholm

Fra : W@

Dato : 27-10-09 19:05

Lars Klintholm skrev den 27/10/2009:

> [...]
> Indstillinger for "plug-in" og sætte flueben ud for de(n) der skal være

I Vista eller Win 7 skal dll'en lægges i
C:\Users\*username*\AppData\Local\MesNews\plugins

Husk AppData er en skjult mappe.

/W@

--
Når et menneske er ramt af en vildfarelse, kalder man det vanvid.
Når en hel gruppe mennesker er ramt af en vildfarelse, kalder man det

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-10-09 19:14

Den 27-10-2009 skrev W@:

> Vista eller Win 7 skal dll'en lægges i
> C:\Users\*username*\AppData\Local\MesNews\plugins

Med mindre du under installationen har vælgt at lægge _data_ fra
programmet i fx. D:\Mesnews, så er det D:\Mesnews\Plugins der skal
indeholde DLL-filen

Lars Klintholm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-10-09 00:56

Lars Klintholm:

> [...]
> Indstillinger for "plug-in" og sætte flueben ud for de(n) der skal være

Den der 3'er er blevet pakket ud til pluginmappen, men man kan ikke se
den når man gør som anført ovenfor

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-10-09 23:55

Den 28-10-2009 skrev Hans Paulin (6310):

> Den der 3'er er blevet pakket ud til pluginmappen, men man kan ikke se den
> når man gør som anført ovenfor

Virker fint her. Hvad er den fulde sti til den mappe du har gemt dll i?

Lars Klintholm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-11-09 10:33

Lars Klintholm kom med denne ide:

> Virker fint her. Hvad er den fulde sti til den mappe du har gemt dll i?

Vender lige tilbage til det; er optaget af at genindrette mit værksted

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-11-09 10:28

Lars Klintholm frembragte:

> Det er jeg også kommet til :'(

Hæ hæ

> Jamen det er bare at smide DLL filen i Plugins mappen, og så gå i Opsætning,
> Indstillinger for "plug-in" og sætte flueben ud for de(n) der skal være
> aktive

Den er tom

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-10-09 22:47

Carl Drud har bragt dette til verden:

> Er det ikke bare noget plug-in til den MesNews reader du mangler

Når jeg spør er det fordi jeg var inde og snuse lidt hér:

http://www.xs4all.nl/~ace/X-Faces/

men dér så det ud som om kun Mac-brugere kunne bruge det!?

> http://www.mesnews.net/gb/plugins.php

Har dl men mangler "noget" til at komme videre med / åbne de der
dll-filer med!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 25-10-09 23:00

Den 25-10-2009 skrev Hans Paulin (6310):

> http://www.mesnews.net/gb/plugins.php

Det er den side jeg har hentet fra, nummer 3 fra oven.
Jeg kører Windows XP

Jeg kan ikke helt huske hvordan jeg gjorde, men det var meget nemt
Tror bare jeg i opsætning, plugin satte et flueben ud for calendrier

Lars Klintholm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-10-09 23:04

Efter mange tanker skrev Lars Klintholm:

> [...]
>
> Jeg kan ikke helt huske hvordan jeg gjorde, men det var meget nemt
> Tror bare jeg i opsætning, plugin satte et flueben ud for calendrier

Hmnn...

Så skal jeg bare have mine dl filer puttet dérind!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bjarne Chr

Dato : 25-10-09 17:17

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen

> Og dog.
>
> Hvis du opdaterer via Vista kan det, men om det økonomisk kan
> betale sig, ved jeg ikke.....
> /Leif
Det tror jeg heller ikke du kan.
Ved en opgradering skal det være Dansk til Dansk
Eller Engelsk til Engelsk.
mvh Bc

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-10-09 17:42

Leif formulerede spørgsmålet:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Og dog.
>
> Hvis du opdaterer via Vista kan det, men om det økonomisk kan
> betale sig, ved jeg ikke.....

XP - op til 7 stk. i "worst case scenario"

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leif

Dato : 25-10-09 19:38

> [...]
>>

> Og dog.
>
> Hvis du opdaterer via Vista kan det, men om det økonomisk kan

Svar til alle andre indlæg på en gang: Oplyst ved PRC data i fredags...
/Leif