MS Windows
briani 27239
Document Image Writer
Fra : Poul Jensen

Dato : 24-10-09 07:23

Da jeg er gået over til at bruge OpenOffice i stedet for Microsoft
Office pakken, så mangler jeg en erstatning for Microsoft Office
Document Writer. Er der nogen, der har har kendskab til en sådan?
Venlig hilsen
Poul Jensen

Fra : emjeppesen

Dato : 24-10-09 15:27

Poul Jensen skrev:

>Da jeg er gået over til at bruge OpenOffice i stedet for Microsoft
>Office pakken, så mangler jeg en erstatning for Microsoft Office
>Document Writer. Er der nogen, der har har kendskab til en sådan?

Min Office har indeholder ikke nogen "Microsoft Office
Document Image Writer", så kan du ikke fortælle, hvad programmet skal
kunne?

Hilsen emj

Fra : Poul Jensen

Dato : 24-10-09 09:23

On 24 Okt., 16:26, emjeppesen <emj@> wrote:

> Min Office har indeholder ikke nogen "Microsoft Office
> Document Image Writer", så kan du ikke fortælle, hvad programmet skal
> kunne?
>
> Hilsen emj

Den optræder som en printer. Når denne vælges, danner den en fil af
typen .mdi. Man kan således udskrive alt til denne og så
viderebehandle dette efter behov.
Venlig hilsen
Poul Jensen

Fra : emjeppesen

Dato : 24-10-09 17:40

Poul Jensen skrev:

>Den optræder som en printer. Når denne vælges, danner den en fil af
>typen .mdi. Man kan således udskrive alt til denne og så
>viderebehandle dette efter behov.

OK
En printdriver.
Prøv at kikke her
http://alternativeto.net/SearchResult.aspx?profile=windows&search=Microsoft+Office+Document+Image+Writer+&category=desktop

Hilsen emj

Fra : Poul Jensen

Dato : 24-10-09 12:13

On 24 Okt., 18:39, emjeppesen <emj@> wrote:

> OK
> En printdriver.
> Prøv at kikke herhttp://alternativeto.net/SearchResult.aspx?profile=windows&search=Mic...
>
> Hilsen emj

Tak for hintet.
Nu har jeg googlet videre og fundet dette program UDC "Universal
Document Converter". Det kan "printe" (konvertere) til rigtig mange
filformater incl. PDF JPEG mv. Se link:
http://www.freedownloadmanager.org/downloads/Universal_Document_Converter_6988_p/free.htm
Det virker rigtig godt.
Venlig hilsen