hvor fås den billigste rejseforsikring ?
Fra : Nicolaj C

Dato : 23-10-09 10:54

mvh
Nic

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 23-10-09 11:50

On Fri, 23 Oct 2009 11:54:10 +0200, "Nicolaj C"
<nic@FJERNDETTEMEDSTORTevents.dk> wrote:

Hvor skal du hen og hvor længe ?

/Hans

Fra : Nicolaj C

Dato : 23-10-09 11:56

"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote in message
> On Fri, 23 Oct 2009 11:54:10 +0200, "Nicolaj C"
> <nic@FJERNDETTEMEDSTORTevents.dk> wrote:
>
> Hvor skal du hen og hvor længe ?
>
> /Hans
USA 30dage.
I alt dog 90 men de første 60 er via mit mastercard.
alder:43.

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 23-10-09 13:03

> I alt dog 90 men de første 60 er via mit mastercard.
> alder:43.
For os var det billigst at forlænge vores forsikring via mastercard.

Kennet

Fra : søren brix

Dato : 23-10-09 13:46

"Nicolaj C" <nic@FJERNDETTEMEDSTORTevents.dk> skrev i meddelelsen
> mvh
> Nic

Hej Nic

man kan tit købe rejseforsiking som tillæg til ens indboforsikring, og den
plejer at være meget billig (jeg tror at vi giver max.1000.-kr om året for
en årsrejseforsikring)

mvh

Søren

Fra : Armand

Dato : 23-10-09 16:21

Nicolaj C skrev:

Tjaeh.
Blot lige for at ruske op i en ikke uvæsentlig detalje:
Her i huset holdt vi vejret lidt da snakken i pressen sidste sommer gik
hårdt på at den ofte sete million på sygdomsdækning i ekstremfald ikke
ville slå til og derfor ville trække familiens økonomi med i værste
tilfælde.
Vi havde da et Mastercard som dels rejseforsikring og dels back-up kort
i tilfælde af tab/tyveri af Visa'et og valgte at frasige det selvom dé
ville fordoble dækningen (sært, for min svogers Mastercard fra et andet
pengeinstitut havde ubegrænset dækning - hvad er forskellen).
Fra et andet familiemedlem erfarede vi at Tryg's rejseforsikring havde
grænseløs sygdomsdækning og var tilgængelig for "folk fra gaden",
hvorfor vi hoppede på dér!

Som sagt opsagde vi Mastercardet for ikke at spilde penge på
dobbelt-forsikring og på samme måde lyder det som en extension af
Mastercardet sikkert er det billigste.
I den sidste ende er det vel alligevel også meget få selskaber der yder
dækning i 3 måneder, ligesom at det bliver svært at opdele et fortsat
ophold under to forskellige forsikringer, eftersom at de begge dækker ud
fra afrejse-tidspunktet.

--
Armand.