MS Windows
briani 27239
start>kør?
Fra : sigurno

Dato : 23-10-09 09:13

Er "start > kør" gemt i Vista? Kan ikke finde funktionen.

Mvh.

Sigurno

Fra : Snavox

Dato : 23-10-09 09:32

Hej.
> Er "start > kør" gemt i Vista? Kan ikke finde funktionen.>

Klik på Start og skriv "kør" i søgefeltet nederst, så har du den med det
samme.

Venlig hilsen

Poul

Fra : sigurno

Dato : 23-10-09 10:56

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i meddelelsen

> Klik på Start og skriv "kør" i søgefeltet nederst, så har du den med det
> samme.
>
> Venlig hilsen
>
> Poul
Så får jeg en medd.: Windows kan ikke finde start/scannow

Det virker som om det kun er "en søgning efter filer og mapper" og ikke en
"proces" med at scanne pc'en.

Mvh.

Sigurno

Fra : Jakob

Dato : 23-10-09 12:43

On Fri, 23 Oct 2009 11:56:19 +0200, sigurno wrote:

> [...]
> Så får jeg en medd.: Windows kan ikke finde start/scannow
>
> Det virker som om det kun er "en søgning efter filer og mapper" og ikke en

Hvis du bare vil have en run boks, tryk på win-tasten + r Så kommer den.
Hvis du vil lave en 'sfc /scannow' er det det du skal skrive i søgefeltet.
Ellers skal du kun skrive 'run' så får du en runboks som du så kan skrive
sfc ellers hvad du nu har lyst til i.

--
/Jakob

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 23-10-09 13:07

"sigurno" <siggy@invalid.dk> wrote in message
> Er "start > kør" gemt i Vista? Kan ikke finde funktionen.
>
> Mvh.
>
> Sigurno
Prøv hjælp og skrive kør eller run...

Mogens

Fra : sigurno

Dato : 24-10-09 11:40

"Mogens Nielsen" <willemoesgadeFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "sigurno" <siggy@invalid.dk> wrote in message

> Prøv hjælp og skrive kør eller run...
>
> Mogens

Ja, det var der i hjælp, det jeg ville have. Der står sådan:

Boksen Søg, der vises i menuen Start i denne version af Windows, indeholder
meget af den samme funktionalitet som kommandoen Kør.

Men kommandoen Kør er stadig tilgængelig, hvis du foretrækker at bruge den.
Du kan tilmed føje den til menuen Start for at få lettere adgang.

Sådan føjes kommandoen Kør til menuen Start
1.. Klik her for at åbne egenskaber for proceslinjen og menuen Start.

2.. Klik på fanen Menuen Start, og klik derefter på Tilpas.

3.. Marker afkrydsningsfeltet Kommandoen Kør på listen over indstillinger
for menuen Start, og klik derefter på OK.

4.. Kommandoen Kør vises i højre side af menuen Start.

Mvh.

Sigurno

Fra : sigurno

Dato : 24-10-09 11:48

> [...]
> for menuen Start, og klik derefter på OK.
>
> 4.. Kommandoen Kør vises i højre side af menuen Start.

Men der sker kun det samme, når jeg skriver "sfc/scannow". Den søger efter
filer/mapper med ordene, og så ikke mere.

Der starter ingen scan ej heller noget vindue der antyder det.

Mvh.

Sigurno

Fra : KentBM

Dato : 24-10-09 12:17

sigurno skrev:
> Men der sker kun det samme, når jeg skriver "sfc/scannow". Den søger
> efter filer/mapper med ordene, og så ikke mere.
Hvis du se tilbage i tidligere svar, så skal du skrive "sfc /scannow".
Hvis du altså skriver det i run-boksen, som du gør ovenover dette. Altså
med et mellemrum.

--

Kent

Fra : sigurno

Dato : 25-10-09 11:27

"KentBM" <kentmF_JERNagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen
> Hvis du se tilbage i tidligere svar, så skal du skrive "sfc /scannow".
> Hvis du altså skriver det i run-boksen, som du gør ovenover dette. Altså
> [...]

Ja, det virkede. Der skulle rigtige mellemrum til. Tak.

Mvh.

Sigurno