MS Windows
briani 27239
Microsoft Windows 7 > Microsoft Fingerprin~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 23-10-09 09:04

Har lige installeret Microsoft Windows 7, men kan det virkeligt være
rigtigt at de ikke laver et nys styresystem der supportere deres eget
hardware, jeg kan ikke installere min Microsoft Fingerprint Reader :/

Nogen der har en løsning ?

Evt. kender til en anden Fingerprint Reader der kan med Windows 7

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-10-09 14:30

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:0125a00c$0$28541$c3e8da3@news.astraweb.com...
> [...]
>
> Nogen der har en løsning ?
>
> Evt. kender til en anden Fingerprint Reader der kan med Windows 7

Hvad siger windows update? tit er der kun en opdatering der mangler
bl.a. til printere og lignende
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-10-09 14:31

Den er ikke kompatibel med Windows 7.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 23-10-09 19:14

Følgende er skrevet af Jens Peter Karlsen:
> Den er ikke kompatibel med Windows 7.

Niks... og det er da smart, de understøtter ikke end gang deres egen
hardware :-? hardware som stadigvæk er i handlen

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Leif

Dato : 23-10-09 19:15

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Fingerprint Reader :/
>
> Nogen der har en løsning ?
>
> Evt. kender til en anden Fingerprint Reader der kan med Windows 7

Prøv lige at scanne denne side og links:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/help/getting-started

/Leif

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 23-10-09 21:20

Leif udtrykte præcist:
> "Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv lige at scanne denne side og links:
> http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/help/getting-started

Ingen løsning der :/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Lyrik

Dato : 23-10-09 17:08

On 23 Okt., 10:03, Brian Vestergaard <mail2brianvesterga...@gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> Nogen der har en løsning ?
>
> Evt. kender til en anden Fingerprint Reader der kan med Windows 7

Digital Persona:
http://www.digitalpersona.com/index.php?id=home_personal
De har både hardware og software.
Deres software kører W7 sammen med den indbyggede hardware i min HP
Pavillion, som så vidt jeg kan se er "Authen Tec inc. AES2501A"
Den har lige opgraderet og kører i top med Win7.

Jens