Spisested nær Forum KBH
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-09 16:20

Hej

Er her nogle gode forslag til hvor min kon ,datter og jeg kan få noget
god mad inden Cirque soleilel imorgen?

/gubbi

Ps:helst så tæt på Forum som muligt,DVS rimelig gå afstand

Fra : Vittrup

Dato : 22-10-09 17:10

Der ligger en lille hyggelig italiensk restaurant i rækken af butikker med
de runde hvide lamper uden for...! Det er når du går ud fra Forum og til
venstre. Over vejen og igennem gaden til næste store vej, det må være
Åboulevard..Jeg kan ikke huske hvad den hedder.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-09 17:48

Ok,prøver at finde den,burde være til at finde,tak for forslaget.

/gubbi

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 22-10-09 19:22

Vittrup skrev:

> [...]
> du går ud fra Forum og til venstre. Over vejen og igennem
> gaden til næste store vej, det må være Åboulevard..Jeg

Det kunne lyde som La Giara, Åboulevard 13
http://mitkbh.dk/ristorante-la-giara/

Endnu nærmere, og med 4 stjerner:
La Sosta, Julius Thomsens Gade 12
http://www.lasosta.dk/

--
Herluf :·)

Fra : Brian

Dato : 22-10-09 18:00

Forum har også egen restaurant... med en special Saltimbanco Menu
Jeg skal selv ind og se Saltimbanco på lørdag og har valgt at spise i Forum

Menu kan ses her:
http://www.forumcopenhagen.dk/bc_files//forum/Koncerter/Cirque%20Du%20Soleil/show%20buffet.pdf

/Brian

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 22-10-09 18:40

> Er her nogle gode forslag til hvor min kon ,datter og jeg kan
> få noget god mad inden Cirque soleilel imorgen?

> Ps:helst så tæt på Forum som muligt,DVS rimelig gå afstand

La Lanterna, H.C. Ørstedsvek 28, er en god italiensk restaurant.
Det er ret tæt på Forum.

http://www.lalanterna.dk/to-italienere-i-koebenhavn.html

--
Herluf :·)

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-09 11:26

On Thu, 22 Oct 2009 17:20:02 +0200, gubbi wrote:
Tak til alle det ser ud til at det bliver Vietnamesisk hos Kim

/gubbi

Fra : Lars

Dato : 10-11-09 01:49

gubbi skrev:
> [...]
> god mad inden Cirque soleilel imorgen?
>
> /gubbi
>
> Ps:helst så tæt på Forum som muligt,DVS rimelig gå afstand

Jeg ved godt det er for sent, men for en anden gans skyld kan L'Oliviers
på Vodroffsvej 47 (http://www.lolivier.dk/) anbefales. Den ligger et
stenkast fra Forum. Var selv derhenne og spise efter Saltimbanco. Dejlig
provencialsk mad i et fornuftigt prisleje.

vh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-09 16:47

On Tue, 10 Nov 2009 01:48:57 +0100, Lars <nobody@nowhere.org> wrote:

> [...]
>stenkast fra Forum. Var selv derhenne og spise efter Saltimbanco. Dejlig
>provencialsk mad i et fornuftigt prisleje.

Ok,tak Lars,den prøver jeg at huske til næste gang,men tror de alle
omkring Forum kører med en nedbarberet menu,når der er noget i forum.

/gubbi