Phuket teenagetur
Fra : ___P.Sir

Dato : 22-10-09 22:10

Datter og kæreste vil så gerne til Phuket i første kvartal næste år. Første
tur uden forældrenes tegnebog, så det bliver på et andet budget, end de er
vant til.
Men de vil jo så gerne bo på stranden, selvom det ikke bliver på 5 stjernet
hotel. Og jeg tror Patong beach vil være mest velegnet, da der jo er lidt
mere gang i gaden end i øvrige bugte.
De kan så vælge at finde en charterrejse med alt betalt - eller selv købe
flybilletter, bestille hotel osv.
Forslag? Gerne både til hotel/bungalow el lign, og til problematikken
omkring rejsen ud og hjem...? Og hvor finder de billigst flybilletter til
Phuket?
De bør vel også vente til senest muligt, altså f.eks. marts, for at priserne
er kommet ned efter højsæsonen...?
De er for så vidt fleksible og åbne for alle muligheder - vi skal bare
hjælpe dem til at turen bliver en succes...så alle gode forslag modtages!
preben

Fra : mrd

Dato : 07-11-09 22:02

De unge mennesker skal bare ringe til Profil Rejser og sige, hvad de ønsker,
så klarer de det hele. I sommer var vi i Bangkok og på Phuket, og jeg kunne
ikke på nogen måde selv finde fly og hotel til den pris, som Profil Rejser
tilbød.

Da vi landede, stod der uden for lufthavnen en person med et skilt med vores
navn, og vi blev kørt direkte med taxa til hotellet. I forbindelse med et
par aftalte ture oplevede vi begge gange, at taxaen kom præcis til aftalt
klokkeslet. Vi var meget imponeret over, hvordan alt bare var perfekt
tilretttelagt - vi rejser helt sikkert med Profil Rejser igen, næste gang vi
skal til Thailand!

Som forældre er man jo også interesseret i at vide, at ungerne kommer
helskindet frem til målet .

Hilsen
Dorthe