MS Windows
briani 27239
Hvad er anbefalelsesværdig XP vs Win7?
Fra : Henning Lund

Dato : 22-10-09 13:28

Jeg købte for kort tid siden en bærbar hvor der er installeret
Vista Business, der medfølger downgrade skiver til XP Proff. Jeg
kan åbenbart opgradere for få kr. til Win 7 men hvad siger
erfaringen?
Skal jeg bakke tilbage til XP og glemme Win 7, Vista er jeg godt
nok ikke videre stolt af

Henning Lund
http://www.tjae.dk/
http://ejerforeningenlemvigferiecenter.dk/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-10-09 14:51

Henning Lund skrev:

> Skal jeg bakke tilbage til XP og glemme Win 7, Vista er jeg godt
> nok ikke videre stolt af

Jeg synes, du skal give Windows 7 en chance. Vista var jeg heller
ikke glad for, og gik tilbage til WinXP, men Windows 7 kører
væsentlig bedre på min computer. Faktisk så kører den så godt, at
jeg ikke længere bruger WinXP.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henning Lund

Dato : 22-10-09 15:09

Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:
> [...]
> heller ikke glad for, og gik tilbage til WinXP, men Windows 7
> kører væsentlig bedre på min computer. Faktisk så kører den så

Ok måske jeg skulle lade mig overtale Fujitsu skriver man kan
opgive maskinens serienummer, så skulle man kunne opgradere til
7éren. Jeg har så forsøgt et par gange uden held, men måske jeg
gør noget galt.