Forkert cylinderopboring?
Fra : TAV

Dato : 21-10-09 22:04

Hej
Jeg sendte min NX 650 Cylinder til opboring hos en cylinderservice. På
værkstedets opfordring medsendte jeg det nye Wössner stempel for at sikre at
opboringen kom til at passe. Jeg har nu modtaget cylinderen og stemplet, og
der er en difference på cylinderdiameter og stempeldiameter på over 0,1 mm,
hvilket er en del over "service limit". Stemplet rasler rundt i cylinderen.
Hvad skal jeg kræve af værkstedet?
Jeg kan godt få en extra overstørrelse stempel og få den yderligere opboret,
men så er det slut, så det har jeg ikke lyst til. Jeg vil gerne gemme den
mulighed til senere. Kan jeg kræve at han skaffer en anden cylinder og
opborer den til den rette diameter?
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op!
Nogen forslag?

Mvh. Tor