Juhu Iphone er her, hvordan med første
Fra : jagge

Dato : 21-10-09 11:30

Hey

Så er der sgu dumpet en 3Gs ind af døren, YEAH.

Men der er meget lidt dokumentation med og jeg er MEGET utålmodig.

Derfor vil jeg lige have jeres bud på batterihåndtering. Det plejer jo
at være god latin at oplade et produkt helt inden man tager det ibrug.
Jeg har smidt USB dimsen til 220V og der står den nu.

Hvor lang tid tager en opladning ?

Hygge

Jakob

Fra : Flemming Rubini

Dato : 21-10-09 11:38

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> at være god latin at oplade et produkt helt inden man tager det ibrug.
> Jeg har smidt USB dimsen til 220V og der står den nu.

Jeg ville lade den op i 48 timer for at være på den sikre side

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : jagge

Dato : 21-10-09 12:55

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Jeg ville lade den op i 48 timer for at være på den sikre side

Nooooooooooooooooooooooo :0)

Seriøst er der overhovedet noget om det ? De plejer jo at skrive det i
manualer hvis det er nødvendigt her står ingenting....

MVH

Jakob

MVH

Jakob

Fra : Morten Lind

Dato : 21-10-09 16:07

> [...]

> Seriøst er der overhovedet noget om det ? De plejer jo at skrive det i
> manualer hvis det er nødvendigt her står ingenting....

Jeg lod min ligge fra senge-/fjernsynstid til stå optid - sådan cirka 12
timer...fint nok

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Lyrik

Dato : 21-10-09 09:42

On 21 Okt., 12:30, ja...@noname.invalid (jagge) wrote:
> [...]
> at være god latin at oplade et produkt helt inden man tager det ibrug.
> Jeg har smidt USB dimsen til 220V og der står den nu.

Opladningen tager til den ikke mere viser opladeikon. Tillykke med
den.

Jens

Fra : jagge

Dato : 21-10-09 17:27

> Opladningen tager til den ikke mere viser opladeikon. Tillykke med
> den.

OK den har ligget en 5 timer nu, og ikonet viser bare at der er stik sat
til, ikke det her "ladelyn" så den bliver sgu smidt til macen nu .0)

MVH

Jakob

Fra : Flemming Rubini

Dato : 21-10-09 19:30

> OK den har ligget en 5 timer nu, og ikonet viser bare at der er stik sat
> til, ikke det her "ladelyn" så den bliver sgu smidt til macen nu .0)

Jeg havde en GPS hvorpå der tydeligt stod: Brug den ikke før du har
ladet den helt op. Det ventede jeg ikke på, og pokkers stå i det,
batteriet kom så langt ned at jeg ikke kunne hive det op igen.
Men det var selvfølgelig min spøg, som du bemærkede.

Kan iPhone betjenes med ladestik isat? (Et banalt spørgsmål, men skøre
ting er set i den retning).

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : jagge

Dato : 21-10-09 21:22

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Kan iPhone betjenes med ladestik isat? (Et banalt spørgsmål, men skøre
> ting er set i den retning).

Ja det kan den faktisk. Jeg lod den i fred i næsten 6 timer med
opladning og så kunne jeg ikke nære mig mere.

Så jeg håber det er ok. Når det nu er et US produkt vil jeg godt
forvente at der var en sticker på den hvorpå der stod "oplad først" hvis
dette var meget væssentligt.

Anyway 6 timer det var hvad den fik :0)

MVH

Jakob

Fra : Claus Christiansen

Dato : 21-10-09 21:47

Tag den blot i brug lige fra kassen, det med opladning er til gamle NiMH
batterier eller hvad de nu hed, nye batterier behøver ikke laddes helt
op første gang. Det var hvert fald hvad vi fik at vide da jeg arbejdede
for Siemens Mobile da Lithium batterierne kom frem.
Claus

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-10-09 21:30

Flemming Rubini skrev:

> Kan iPhone betjenes med ladestik isat? (Et banalt spørgsmål, men skøre
> ting er set i den retning).

Jep. Man kan faktisk bruge den normalt med ladestikket i IMENS den
laver internetdleing. DEt er sgu smart :D

Fra : Jon

Dato : 21-10-09 21:53

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Kan iPhone betjenes med ladestik isat?

Hvis poenget var å koble den til Macen (se forrige post), så lades den
jo også via USB.
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc