Ridser i touch screen
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-10-09 19:37

Hej

Jeg har en HTC Magic som jeg er meget glad for. Det er min datter på
18 måneder desværre også og det er ikke altid jeg når at stoppe hende.
Det har desværre givet et par ridser i skærmen.

HTCs support sagde, at man kan få et eller andet at smøre på skærmen
som fjerner de mindste ridser og mindsker de større. Er der nogen her
der kender noget til det og som har erfaring med det? Jeg har fundet
det til ikke-touch screens, men der er ikke nogen der har kunnet
fortælle mig om det også kan bruges til en touch screen.

Og hvordan rengør I andre skærmen på jeres touch screen-telefoner?

Mvh Trine

--
Stor og hyggelig butik med mange spændende ting
- havefigurer og fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde.

Fra : Fam Sønderhousen

Dato : 20-10-09 23:15

On 20 Okt., 20:37, Trine Kornum Christiansen <n...@trinekc.dk> wrote:
> [...]
> fortælle mig om det også kan bruges til en touch screen.
>
> Og hvordan rengør I andre skærmen på jeres touch screen-telefoner?

Hej Trine

Du finder noget her:

http://www.pda-protektor.com/Displex-ridse-fjerner-til-mobiltelefon-kamera-og-Ipod-displays_p22645_x2.htm#

Jeg plejer bare at bruge en Brille serviet til at rense mine skærme.

Sten

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-10-09 08:14

Fam Sønderhousen <4130birkedevejen22@gmail.com> writes:

> Du finder noget her:
>
> http://www.pda-protektor.com/Displex-ridse-fjerner-til-mobiltelefon-kamera-og-Ipod-displays_p22645_x2.htm#

Det er lige præcis den jeg har set flere steder, men ingen har turde
sige at den også kan bruges til en touch screen. Så jeg tør ikke prøve
den. Tænk nu hvis jeg ikke kan bruge min mobil! :)

Mvh Trine

Fra : Fam Sønderhousen

Dato : 21-10-09 01:35

> Det er lige præcis den jeg har set flere steder, men ingen har turde
> sige at den også kan bruges til en touch screen. Så jeg tør ikke prøve
> den. Tænk nu hvis jeg ikke kan bruge min mobil! :)

Jeg ved ikke lige hvad du er nervøs for. De skriver på siden at den
kan bruges til PDA'er så den må være testet.

Jeg kan ikke forestille mig at det skulle ødelægge din PDA.

Jeg er mere i tvivl om man kan fjerne ridserne...

Hvilken HTC er det du har?

Sten

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-10-09 14:40

Fam Sønderhousen <4130birkedevejen22@gmail.com> writes:

> Jeg ved ikke lige hvad du er nervøs for. De skriver på siden at den
> kan bruges til PDA'er så den må være testet.

Der er forskel på hvordan skærmene virker. Hvis skærmen er trykfølsom
ville jeg heller ikke være bekymret. Men det er min skærm ikke, den
fungerer ved at måle små spændingsforskelle.

> Hvilken HTC er det du har?

Det er en Magic.

Mvh Trine

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-10-09 12:02

> [...]
>
> --
> Stor og hyggelig butik med mange spændende ting
> - havefigurer og fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde.

Her er måske noget der kan bruges:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/careox-display-care-12949p.html

Fra : Max

Dato : 21-10-09 12:30

Hej Trine

> fortælle mig om det også kan bruges til en touch screen.

Hvorfor ikke bare lade de ridser være ?

> Og hvordan rengør I andre skærmen på jeres touch screen-telefoner?

Et stykke bred tape.

--
Mvh Max

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-10-09 13:33

> Hej Trine

> Hvorfor ikke bare lade de ridser være ?

> Et stykke bred tape.
>
> --
> Mvh Max

Hvordan vil du fjerne ridser med et stykke tape ?

Fra : Max

Dato : 21-10-09 14:08

Hej Anders

> Hvordan vil du fjerne ridser med et stykke tape ?

Hvorfor læser du ikke spørgsmålene og svarene ?

--
Mvh Max

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-10-09 15:21

> Hej Anders

> Hvorfor læser du ikke spørgsmålene og svarene ?
>
> --
> Mvh Max

Det gør jeg også, men forstår ikke, hvordan du postår,
at du kan fjerne ridser med et stykke tape.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-10-09 15:44

Anders (6400) skrev:

> Det gør jeg også, men forstår ikke, hvordan du postår,
> at du kan fjerne ridser med et stykke tape.

Du er heldig at der her kommer en genudsendelse:

>       Og hvordan rengør I andre skærmen på jeres touch screen-telefoner?

--
Bertel

Fra : Max

Dato : 21-10-09 16:30

Hej Anders

Fra : Hauge

Dato : 21-10-09 16:37

Hej Max
Max wrote:
> Hvorfor læser du ikke spørgsmålene og svarene ?

Det gør han også, men han forstår dem simpelthen ikke..

Mvh Hauge

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-10-09 16:39

> Hej Anders

> Hvorfor læser du ikke spørgsmålene og svarene ?
>
> --
> Mvh Max

Hvordan vil du fjerne ridser med noget tape, som normalt skal beskytte
displayet mod netop ridser...

,

Fra : Max

Dato : 21-10-09 17:50

Hej Anders

> Hvordan vil du fjerne ridser med noget tape, som normalt skal beskytte
> displayet mod netop ridser...

Så læs dog for fanden spørgsmålene og svarene.

--
Mvh Max

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-10-09 19:03

> Hej Anders

> Så læs dog for fanden spørgsmålene og svarene.
>
> --
> Mvh Max

Så læs dit eget indlæg fra kl. 13.29 idag.....

Fra : Hauge

Dato : 21-10-09 19:12

Anders (6400) wrote:
> Så læs dit eget indlæg fra kl. 13.29 idag.....

Der svarer han på spørgsmålet:
"Og hvordan rengør I andre skærmen på jeres touch screen-telefoner?"

Der intet har med ridser at gøre..

/Hauge

Fra : Max

Dato : 21-10-09 19:32

Hej Anders

> Så læs dit eget indlæg fra kl. 13.29 idag.....

Hvad skal der til for at få dig til at læse spørgsmålene ?

--
Mvh Max

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 21-10-09 19:18

> Hvorfor læser du ikke spørgsmålene og svarene ?
>
> --
> Mvh Max

Hvornår har Anders nogensinde gået op i sådan en ligegyldig detalje som at
forholde sig til hvad der skrives?

Søren