3D-Honeycomb
Fra : P.C.

Dato : 02-08-01 10:39

Hi.
Jeg synes den danske CAD liste virker lidt sløv, så for at der kan blive noget
nyt sender jeg noget grafik der viser den nye byggemetode jeg har udviklet ;
3D-Honeycomb som kan bygges via standard 2D produktions udstyr.

This almost invisible 3D-Honeycomb mesh
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/tuba-d.jpg

Look like this from view direction;
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/tuba-c.jpg

or:
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/tuba-ff.jpg
Most important though is that you can design something as "complicated" with
standard 2D manufactoring equipment, next graphic show both outside and inside
after clipping ;
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/tuba-gg.jpg

Grafiken er også uploaded til Cyber-Boat's Yahoo site på flg. addresser:

mb%20object/tuba-c.jpg

mb%20object/tuba-d.jpg

mb%20object/tuba-ff.jpg

mb%20object/tuba-gg.jpg