<P><HR></P> under hver modtagne mail
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 19-10-09 17:20

Hej NG,
hvad er det for mystiske hieroglyffer jeg finder under hver modtagne
mail, det har jeg ikke set før
Jeg bruger for tiden OE til mail, og AVG som antivirus
mvh Ebbe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-10-09 17:49

"Ebbe Hansen" skrev i en meddelelse
> hvad er det for mystiske hieroglyffer jeg finder under hver modtagne
> mail, det har jeg ikke set før

HTML koder, der vises som alm tekst.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 19-10-09 18:41

On Mon, 19 Oct 2009 18:48:45 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>HTML koder, der vises som alm tekst.
>
>Jan
Tak for svar, men jeg er lige klog, er html ikke noget man skal undgå
i mails
mvh Ebbe

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 19-10-09 19:07

Ebbe Hansen skrev:

> Tak for svar, men jeg er lige klog, er html ikke noget man skal undgå
> i mails

Efter min mening: Jo!
Men det er desværre ikke alle afsendere der er lige enige i det.

Her svarede jeg så kun udfra et bekvemmelighedssynspunkt. Jeg
foretrækker at modtage mails i ren tekst.

Der er dog også en sikkerhedsmæssig ting i det; Ondsindede afsendere kan
via html'en afvikle skadelige scripts på din computer.

--
Philip - http://chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 19-10-09 19:17

On Mon, 19 Oct 2009 20:07:14 +0200, Philip Nunnegaard
<nunnenospam@hitsurf.dk> wrote:

> [...]
>
>Der er dog også en sikkerhedsmæssig ting i det; Ondsindede afsendere kan
>via html'en afvikle skadelige scripts på din computer.

Kan man ikke spærre for modtagelse i opsætningen, da jeg brugte forte
agent synes jeg at jeg kunne frasige html
mvh Ebbe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-10-09 23:15

Ebbe Hansen skrev:

> Kan man ikke spærre for modtagelse i opsætningen, da jeg brugte forte
> agent synes jeg at jeg kunne frasige html

Den version af Agent jeg bruger (1.93), kan slet ikke vise det.
Den behandler det som en vedhæftning som man kan vælge at gemme
og åbne.

--
Bertel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-10-09 09:10

On Tue, 20 Oct 2009 00:14:53 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Den version af Agent jeg bruger (1.93), kan slet ikke vise det.
>Den behandler det som en vedhæftning som man kan vælge at gemme
>og åbne.

Jeg bruger Agent 5.00 og den viser heller intet, men jeg bruger den
kun til news, jeg synes den er for kompliceret til mail, den kræver
nok lidt mere oppe i resonnansrummet, end jeg er i besiddelse af.
mvh Ebbe