iPhone og iTune
Fra : Nyheder

Dato : 18-10-09 12:29

Hej NG

Min iPhone 3g vil lige pludselig ikke forbinde med iTune. Når jeg
sætter den til min PC så låser iTune og jeg kan ikke komme i kontalt
med det. Når jeg ser i Jobliste kan jeg se at iTune.exe står med 50%
CPU aktivitet.

Jeg har prøvet at afinstallere iTune og geninstallere det uden at det
ændre noget.

Min iPhone er versin 3.0 med Jailbreake.

Hilsen

Sten

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 18-10-09 21:42

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Har du opdateret Itunes til sidste version?
I så fald kunne det måske være årsagen.

Jeg husker at hørt noget i øresneglen om incompabilitet mellem Itunes 9 og
jailbreak.
Version 3.1 går heller ikke sammen med Jailbreak, så vidt vides.

Men jeg er da langt fra sikker.
Der er iøvrigt kommet en ny jailbreak til version 3.1.2 fra Blackra1n
http://iphoneguide.dk/nyheder/blackra1n-jailbreaker-iphone-os-3-1-2/

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Nyheder

Dato : 18-10-09 15:18

> [...]
> jailbreak.
> Version 3.1 går heller ikke sammen med Jailbreak, så vidt vides.

Jeg mener ikke at den har virket efter at jeg har opdateret... Men er
ikke sikker.

Så må jeg vel lige finde en ældre version af iTune...

Sten

Fra : Nyheder

Dato : 19-10-09 01:22

> Så må jeg vel lige finde en ældre version af iTune...

Så har jeg vers. 8.2.1.6 på min PC og det virker igen...

Hilsen

Sten