Godt brunch-sted for fattigrøve?
Fra : Nana

Dato : 17-10-09 16:22

Hej gruppe...

Har lyst til at spise god brunch et sted, men er lidt på røven. Nogen der
kan anbefale et godt sted i kbh-området, hvor man får meget og kvalitet for
pengene?

Mvh. Nana

Fra : Niels

Dato : 17-10-09 11:57

> [...]
> kan anbefale et godt sted i kbh-området, hvor man får meget og kvalitet for

Hjemme?

--
Niels

Fra : Brian

Dato : 18-10-09 15:20

Hvis man er få personer så tror jeg sku det er biligere at gå ud og spise..
I al fald hvis man skal have bare lidt forskelligt på "menuen"...

Hjemme?

--
Niels