Transport af MC på trailer
Fra : Jobrima

Dato : 17-10-09 22:01

Jeg mener på et tidspunkt herinde at ha' set et link til én som har
fabikeret en anordning til at køre forhjulet op i, og som kan monteres på en
almindelig trailer.
Er der nogen der kan hjælpe med det?

mvh
Jørn
XV1100

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-10-09 07:42

"Jobrima" <jobrima@stofanet.dk> skrev den

> Jeg mener på et tidspunkt herinde at ha' set et link til én som har
> fabikeret en anordning til at køre forhjulet op i, og som kan monteres
> på en almindelig trailer.
> Er der nogen der kan hjælpe med det?

Du tænker sikkert på noget i retning af denne:
http://www.jydekrog.dk/product.asp?product=5569

--
Mv-12GS-h - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-09 19:48

Eller en Bike grabber

http://www.sayjes.dk/page.asp?objectid=31&zcs=2

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 18-10-09 22:26

Poul skrev:
> Eller en Bike grabber
>
> http://www.sayjes.dk/page.asp?objectid=31&zcs=2

Samme product, bare billigere..
http://on-bike.com/products_bikegrab.htm

Thore

Fra : S.B.

Dato : 19-10-09 17:27

"Thore Jensen Bergenstoff" <crap@bergenstoff.dk> skrev i en meddelelse

> Samme product, bare billigere..
> http://on-bike.com/products_bikegrab.htm
>
> Thore

Husk at gøre den forsvarlig fast og køre pænt, er der ikke kasko på MC'n er
der ingen forsikringe der dækker ret meget hvis du vælter traileren og MC i
grøften.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-09 17:34

"Thore Jensen Bergenstoff" <crap@bergenstoff.dk> wrote in message

> Samme product, bare billigere..
> http://on-bike.com/products_bikegrab.htm
>
> Thore

jeps men han må, kan og vil ikke sende til DK ;-(

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-09 18:39

"Jobrima" <jobrima@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg mener på et tidspunkt herinde at ha' set et link til én som har
> fabikeret en anordning til at køre forhjulet op i, og som kan monteres på
> [...]

Mon ikke dette lige er sagen

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62593132

/Bo
R 1100 RT

Fra : Peter Graff

Dato : 20-10-09 14:58

Hej

Jeg har brugt den her mange gange og har aldrig haft problemer.

http://www.powerplustools.dk/shop/parkerings-stander-421p.html

MVH

Peter Graff

Fra : Armand

Dato : 20-10-09 15:18

Peter Graff skrev:
> Hej
>
> Jeg har brugt den her mange gange og har aldrig haft problemer.
>
> http://www.powerplustools.dk/shop/parkerings-stander-421p.html

Fornuftig prisleje.
Men er det virkelig et større motorcykelhjul der er brugt til
reklamebilledet - Det ligner jo mest af alt en scooter-forgaffel :-/

--
Armand.

Fra : TWL

Dato : 21-10-09 05:43

Armand wrote:

> Fornuftig prisleje.
> Men er det virkelig et større motorcykelhjul der er brugt til
> reklamebilledet - Det ligner jo mest af alt en scooter-forgaffel :-/

Der er flere billeder - prøv at klikke på næste foto

Thomas

Fra : Armand

Dato : 21-10-09 12:55

TWL skrev:

> Der er flere billeder - prøv at klikke på næste foto

OK.
Offroaderen er ihvertfald ikke et lille scooterhjul.

Men så lad os gøre billedet til en lille hurtig quizz:
Hvilken motorcykel er det der har dén scooterlignende forgaffel??

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-09 13:35

On Wed, 21 Oct 2009 13:55:02 +0200, Armand wrote:

> Men så lad os gøre billedet til en lille hurtig quizz:
> Hvilken motorcykel er det der har dén scooterlignende forgaffel??

Honda Rune

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk

Fra : Jobrima