net-cams
Fra : Ralph

Dato : 17-10-09 16:50

Jeg har brug for råd.

Jeg skal overvåge et stort område, og det er hidtil sket med små bærbare
computere og et web-cam, de har så optaget når der var bevægelse. Og så
kunne jeg se optagelserne dagen efter, NU har jeg så endeligt købt noget
ordentligt udstyr, tre IP-cameraer med trådløs/ledningsnetadgang og
opvarmede beskyttelsesbokse.
På mit kontor står der et par routere og jeg har et par ledige stik og
trådløs net, kameraerne skal hænge 2-300 meter fra kontoret med ca. 50 m.
mellemrum. Jeg vil helst ikke trække netværkskabler ud til hvert kamera, men
hvis I siger det så KAN jeg godt.
Jeg kunne forestille mig en ekstra trådløs router der via et 50m's kabel gør
afstanden til kameraerne mindre, på den anden side af gårdspladsen (50m)
placeres så en anden trådløs router, der kan sende til førnævnte, kan man
det?
Hvis man kan, kan de tre kameraer så tilsluttes denne trådløst eller skal
det være med netkabel, det er fysisk muligt, men hvordan griber jeg det an?

--
Ralph