Hvilken ASP-chat skal jeg vælge?
Fra : Jakob Munck

Dato : 02-08-01 10:31

Jeg står foran at skulle installere en chat på en af mine sites, men der er
mange at vælge mellem og jeg ved ikke, hvad der er forskel og gode/dårlige
sider ved de forskellige chats. Det ligger fast, at den bare skal have kun
have ét chatroom, og at den skal kunne tage 5-10 brugere logget ind ad
gangen og - selvfølgelig - at den skal kunne hentes et sted på nettet
gratis.

Er der nogen, der har erfaringer med at installere chats? Hvad er forskellen
mellem de forskellige muligheder og hvad skal man passe på?

Jeg er interesseret i alle erfaringer. På forhånd tak !

v.h.
Jakob Munck

Fra : Niels Henriksen

Dato : 02-08-01 12:01