Pakningsforsegler
Fra : Dak

Dato : 17-10-09 11:43

Har nu fået bundkar og pakning til cyklen. Men ser at jeg skal fjerne
resterne fra den game pakning. Godt nok træls når man kun bruger
negle og tandstikker. så har sendt konen ned og købe sprit.

Nå men når jeg skal montere den nye pakning skal man så havde noget
pakningsforsegler lim på eller kan man bare sætte den på uden noget for
lim? Stødte bare tilfældigt på limen på denne side
http://www.virago-star.dk/kobling.html og så kom jeg lige i tvivl. :-/

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-09 12:18

Nej en ren og tør overflade er det eneste du har behov for , husk nu at
kryds spænde over flere omgange

Jeg piller selv bundkar af ca 10 gange om året på Hondaer

Men når du har det af , kunne det være en god ide at rense olie sien , den
sorte omvendte tragt ,som du ikke kan undgå at se , brug evtl et spejl
for at se hvor skruen er , og husk at skrue den rigtige vej ;)

PE

"

Fra : Dak

Dato : 18-10-09 12:57

> Men når du har det af , kunne det være en god ide at rense olie sien ,
> den sorte omvendte tragt ,som du ikke kan undgå at se , brug evtl et spejl
> for at se hvor skruen er , og husk at skrue den rigtige vej ;)

Så kommer vi til et lille problem. Fandt tragten men ingen skrue? :-/
kunne bare hive den af.

Kom også til at hive et lille rør af som sad og stak ud på ca. 5-8cm.
Den har nogen huller i diverse steder. Kan man sætte den forkert i igen?
skal den vende på en bestemt måde? gætter på det er der at olien blir
suget op i?

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-09 14:01

Ingen skrue hmmmmm troede egenligt den var rimelig ens med med cbr 1100 ,

Vedr røret ved jeg ikke hvilken vej det skal vende , kan ikke vendes forkert
på cbr 1100

PE

Fra : MKS - 74

Dato : 18-10-09 14:18

On Sun, 18 Oct 2009 13:56:56 +0200, Dak <dak_n@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Den har nogen huller i diverse steder. Kan man sætte den forkert i igen?
>skal den vende på en bestemt måde? gætter på det er der at olien blir

Prøv at se om dette ikke kan bringe projektet videre -

http://www.cbr600.dyndns.dk/f3_04_lubrication.pdf

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på: