Transport af motorcykel til Island
Fra : LasseNC

Dato : 16-10-09 12:05

Hej

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Jeg bor ca. 20 minutter
fra hvor færgen ligger til på Island.

Desværre stoppede Smyril med sejlads af passagerer d.1 oktober

Fra : Ulvir

Dato : 16-10-09 19:58

"LasseNC" <lassenc@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Jeg bor ca. 20 minutter
fra hvor færgen ligger til på Island.

Det lyder som om du allerede er på Island, hvis du bor kun 20 minuter fra
hvor færgen ligger til på øen..

Fra : Ivar

Dato : 16-10-09 22:59

LasseNC skrev:

> Er der nogen der har prøvet noget lignende?

Du får nok mere ud af at spørge lokalt.

Ivar Magnusson

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-09 19:49

http://tenere.dk/forumnew/display_new_forum_items_in_a_page.asp

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 20-10-09 20:46

Jeg har haft MC'er med Smyrild line uden probs, for nogle år siden....

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.