SV'er stjålet i Faaborg
Fra : VagnBroby

Dato : 15-10-09 17:58

Øv øv øv. Min SV'er er stjålet idag. Den stod lige udenfor vinduet af min arbejdsplads, men alligevel er det lykkedes at fjerne den, uden at nogen har opdaget det.
Selv om jeg tvivler på at få den at se igen så er der her nogle billeder fra motorcykelgalleri.dk

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3864      EY14.799

Ifald du skulle støde på hører jeg gerne fra dig.

Hvor er det øv.

hilsen Vagn

Fra : VagnBroby

Dato : 16-10-09 06:18

Hvor heldig kan man få lov at være.
Sent igår aftes ringede politiet og fortalte at der holdt en ulåst SV'er i Fåborg!!! 200m fra hvor den var stjålet.
Det kan nok være at jeg fik den hentet og låst væk.
Glad igen? Ja meget..
God weekend
hilsen Vagn

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-10-09 06:31

VagnBroby skrev:
> [...]
> i Fåborg!!! 200m fra hvor den var stjålet.
> Det kan nok være at jeg fik den hentet og låst væk.

Nogle skader?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 16-10-09 08:28

"J.C.Kløve" pretended :

> Nogle skader?

Næ da - for det var ham selv, der havde glemt hvor han parkerede. Derfor de 200 meter ... LOL
(dette er kun sjov. Aner ikke en skid om det)

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Armand

Dato : 16-10-09 13:30

VagnBroby skrev:
> [...]
> i Fåborg!!! 200m fra hvor den var stjålet.
> Det kan nok være at jeg fik den hentet og låst væk.

Tillykke!

Din oplevelse bekræfter hermed at det almindeligt forekommende råd, som
du dog ikke nåede at få, om at gå en tur i nærområdet og kigge efter i
diverse baggårde/lign. og se efter om den skulle stå opgivet og
efterladt dér, vitterligt er ganske relevant!

--
Armand.

Fra : oz3bto

Dato : 16-10-09 20:55

Nu ved du så til en anden gang at man børe afsøge området hurtigst mulig

Min gamle maxi blev snuppet udenfor køkkenvinduet menes jeg var igang med at
lave med .. Den har været væk i max 5 min da jeg opdager den er væk
Suser slef ud og losser liv i kærestens scooter og tager turen rundt i
stisystemet bag ved hvor vi bor .. På første sti var der gevinst.. 2 knægte
på 14-15 år står og bøvler med at få den startet
En slap væk men den anden måtte forbi den lokale skadestue og have lidt gips
om en arm

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 16-10-09 15:09

S T O R T tillykke med at den er fundet. Må sgu have bæret et chok at
konstatere at den var væk.
Mvh John Senius-Jørgensen