MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Backup af email i outlook express til Wind~
Fra : steen

Dato : 15-10-09 05:20

Hej,

jeg kan desværre ikke bruge Export meddelelser i Outlook Express til
Windows XP.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg så kan gøre istedet ?

Er det muligt også at gøre så jeg bare skal kopiere en mappe med
meddelelserne samt kodeord så jeg ikke skal skrive dem ind igen?

Jeg er nemlig bange for der er gået noget galt i programmet, da jeg
ikke kan åbne de links, som ligger i emailsne, men kan gøre det fra en
anden computer. Og så vil jeg prøve at afinstallere Outlook Express og
så geninstallere det.

Håber i kan hjælpe.

Hilsen

Steen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-10-09 12:32

"steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg kan desværre ikke bruge Export meddelelser i Outlook Express

Bare et tip:

Outlook Express har sin egen gruppe - der er nok flere gode råd at hente
om emnet

News:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Henning

Dato : 15-10-09 14:23

On Thu, 15 Oct 2009 04:19:51 -0700 (PDT), steen <steengod@hotmail.com>
wrote:

>Hej,
>
>jeg kan desværre ikke bruge Export meddelelser i Outlook Express til
>Windows XP.
>
>Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg så kan gøre istedet ?

Express assist fra www.ajsystems.com - tager backup af det hele incl.
kontoindstillinger og passwords.
Gratis prøveversion med fuld funktionalitet.

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-09 18:01

[...]

Hej !

Emails i Outloook Express er en sær størrelse.

Men du kan med musen trække dem til en mappe på Skrivebordet.
Og så kan du gemme mappen et andet sted som en slags sikkerhedskopi.

mvh

Abricosicus

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-10-09 18:48

Henning wrote:

> Express assist fra www.ajsystems.com - tager backup af det hele incl.
> kontoindstillinger og passwords.
> Gratis prøveversion med fuld funktionalitet.

Det er billigere at finde ud af hvor filerne ligger og kopiere dem på
normal vis.

Alternativt skifte til en email klient som Thunderbird hvor filerne er
placeret det logiske sted under %APPDATA%.

--
Jesper Lund

Fra : Henning

Dato : 15-10-09 20:12

On 15 Oct 2009 17:48:10 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

>Det er billigere at finde ud af hvor filerne ligger og kopiere dem på
>normal vis.

Billigere end gratis? Hvordan det... Du får ikke opsætning, filtre,
sortering og passwords med, hvis du bare kopierer filerne. I en
fejlfindingssituation som denne er 14 dage vist rigelig tid til at
prøve produktet.