iTunes biblioteker
Fra : Palle

Dato : 04-10-09 17:50

Hej med Jer.

Jeg er sgu lidt i tvivl.

Jeg har alt mit iTunes musik på en ekstern disk. Alt data ligger så:

DISK/Storage

Efter en koplet reinstallation af Snow Leopard har jeg fået alt jeg har
importeret smidt i et forkert bibliotek. Altså default biblioteket. Jeg
havde med andre ord glemt t fortælle iTunes at jeg ville have det lå i
Storage mappen.

Så nu har iTunes lagt 20 albums her:

DISK/iTunes/iTunes Music/Music

Jeg har nu fortalt iTunes hvor jeg vil have sagerne. Men hvordan får
jeg flyttet de 20 albums over i DISK/Storage mappen?

Det er ikke helt til at lure. Skal jeg "Add to library" og så slette
det andet bagefter? What to do?

--
Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-10-09 17:53

Palle <2.0diesel@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeg flyttet de 20 albums over i DISK/Storage mappen?
>
> Det er ikke helt til at lure. Skal jeg "Add to library" og så slette

kig efter konsolidate library

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-10-09 17:55

> kig efter konsolidate library

File -> Library -> Organise Library, sæt kryds i "Consoldite Files",
tryk ok

/thomas

Fra : Palle

Dato : 04-10-09 18:31

On 2009-10-04 18:54:47 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> File -> Library -> Organise Library, sæt kryds i "Consoldite Files",
> tryk ok

Hmm.... Så det var DET Consolidate betød

Virkede præcist som det skulle. Tak!

--
Palle