Yousee og digitale kanaler.
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-09-09 21:57

Bare til almindelig orientering.

Yousees nye digitale kanaler går fint ind på en EyeTV Hybrid.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 24-09-09 22:46

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:
> Bare til almindelig orientering.
>
> Yousees nye digitale kanaler går fint ind på en EyeTV Hybrid.

Undskyld et (dumt!?) spørgsmål, men hvad er "EyeTV Hybrid"?
Hans

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-09-09 23:17

Hans Houmøller skrev:

> Undskyld et (dumt!?) spørgsmål, men hvad er "EyeTV Hybrid"?

Du kender godt Google ikke

Nej, spøg til side. Elgato laver forskellige produkter til at omforme
tv-signaler til bits på din Mac, og de hedder allesammen noget med EyeTV.

Deres EyeTV Hybrid er så vidt jeg kan se, den eneste USB-dims i deres
produktsortiment der kan spise digitalt kabeltv (kun de ukodede), og det
er ret relevant nu hvor Yousee har åbnet for godteposen.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 24-09-09 23:24

Google? Hvad er det? Nej, og selv spøg til side.

Jeg spørger såmænd fordi, jeg i en del år ikke har haft fjernsyn, men
indimellem kigger DR på nettet. Dit indlæg gjorde mig så nysgerrig ...

Hans

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 25-09-09 09:16

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Jeg spørger såmænd fordi, jeg i en del år ikke har haft fjernsyn, men
> indimellem kigger DR på nettet. Dit indlæg gjorde mig så nysgerrig ...

Jeg havde heller ikke TV, men købte en EyeTV da jeg blev tvunget til at
betale licens.

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-10-09 19:57

> Bare til almindelig orientering.
>
> Yousees nye digitale kanaler går fint ind på en EyeTV Hybrid.

Tak for oplysningen. Det er bare enormt lækkert. Da jeg læste dit
indlæg, satte jeg min EyeTV til at søge efter kanaler, og den fandt en
masse digitale kanaler incl. de almindelige danske. Kvaliteten er langt
bedre, end det analoge signal, jeg hidtil har modtaget. Tekst-TV virker
perfekt nu. Der er rigtigt dårligt, når kanalerne modtages digitalt her
hos os. På vores analoge fjernsyn virker det heldigvis fint.
Vi har også fået flere kanaler. En del kanaler er blokeret,
hvilket måske betyder kryptering. Blandt de nye kanaler, er der en med
porno, hvilket vi har manglet hidtil. Endelig er der Canal 9, der sender
mange af EfB's fodboldkampe. Hidtil har vi ikke kunnet se dem, fordi
Yousee ikke vil føre Canal 9 iflg. deres hjemmeside. Jeg ved så ikke,
hvorfor den er der alligevel, men skidt med det. Der er også kommet en
rigtig smart kanalguide så man bedre kan få et overblik.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-10-09 20:15

Henrik Münster skrev:

> Tak for oplysningen. Det er bare enormt lækkert. Da jeg læste dit
> indlæg, satte jeg min EyeTV til at søge efter kanaler, og den fandt en

Ingen årsag. Vi skal jo hjælpe hinanden hvor vi kan.

> [...]
> hvorfor den er der alligevel, men skidt med det. Der er også kommet en
> rigtig smart kanalguide så man bedre kan få et overblik.

Du skylder næsten dig selv at hente EyeTV's lille fikse iPhone-app. Den
kan vise live-TV på iPhonen...

De blokerede kanaler er helt klart de krypterede "betårl"-kanaler. Jeg
har ikke set deres kanalguide, men jeg har heller ikke nogen
digitalboks. Jeg synes EyeTV's egen oversigt, er fin til mig.

(Herudover har jeg en lumsk mistanke om at de er "kommet til" at åbne
for flere end ens pakke berettiger til, så de kan lukke dem igen om et
par uger, og så se om folk godt vil spytte i kassen for at få dem igen).
Det har de gjort de sidste par gange jeg har fået lavet noget om.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-10-09 04:35

> [...]
> par uger, og så se om folk godt vil spytte i kassen for at få dem igen).
> Det har de gjort de sidste par gange jeg har fået lavet noget om.

De skulle åbne for de digitale kanaler 1. november. Permanent. I hvert
fald dem der i forvejen kan ses analogt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-10-09 10:17

> Du skylder næsten dig selv at hente EyeTV's lille fikse iPhone-app. Den
> kan vise live-TV på iPhonen...

Jeg har godt hørt om den, men jeg har ikke sat mig ind i, hvordan den
virker. Jeg har da overvejet at prøve den.

> De blokerede kanaler er helt klart de krypterede "betårl"-kanaler. Jeg
> har ikke set deres kanalguide, men jeg har heller ikke nogen
> digitalboks. Jeg synes EyeTV's egen oversigt, er fin til mig.

Det er måske den, jeg kalder en kanalguide. Det er i EyeTV's vindue. I
hvert fald giver den et fint overblik.

> [...]
> par uger, og så se om folk godt vil spytte i kassen for at få dem igen).
> Det har de gjort de sidste par gange jeg har fået lavet noget om.

Det har jeg også tænkt på. Det er jo et smart forretningstrick. De låste
kanaler er mest noget som RAIUNO og den slags, og jeg kan alligevel ikke
italiensk. Jeg ved ikke, om det er noget, jeg vil betale for, når vores
almindelige fjernsyn bare er analogt. Det er lækkert, at kvaliteten på
computeren er bedre, og det er meget rart at kunne se fodbold på Canal9.
Hvis det bliver betalingskanaler, så kan man vel ikke engang bruge
EyeTV? Den kan jo ikke tage et dekoderkort.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-10-09 10:27

Henrik Münster skrev:

> Jeg har godt hørt om den, men jeg har ikke sat mig ind i, hvordan den
> virker. Jeg har da overvejet at prøve den.

Synes klart det er de 30 kroner værd. Mener også at have set at hvis
man sætter det rigtigt op, kan man tilgå sit EyeTV indhold ude fra
resten af verden og DET er da smart, hvis man nu sidder på hotel i
Frankfurt eller lignede, eller bare har en kedelig nattevagt :)

> Det er måske den, jeg kalder en kanalguide. Det er i EyeTV's vindue. I
> hvert fald giver den et fint overblik.

Ok, så er vi enige. Troede det var et eller andet særligt I havde købt
- du kan jo godt lide ting er i orden.

> italiensk. Jeg ved ikke, om det er noget, jeg vil betale for, når vores
> almindelige fjernsyn bare er analogt. Det er lækkert, at kvaliteten på
> computeren er bedre, og det er meget rart at kunne se fodbold på Canal9.

Du har endnu en god grund til at sidde med computeren i skødet og et
barn på hver side :) "Nu skal vi se FODBOLD" !

> Hvis det bliver betalingskanaler, så kan man vel ikke engang bruge
> EyeTV? Den kan jo ikke tage et dekoderkort.

Nej. Det kan den ikke. Det var jeg dog godt klar over da jeg købte den :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-10-09 10:47

> [...]
> barn på hver side :) "Nu skal vi se FODBOLD" !

> Nej. Det kan den ikke. Det var jeg dog godt klar over da jeg købte den :)

Elgato sælger faktisk en USB CA Modul læser som du kan bruge hvis du har
lyst til at det.

Eller du kan købe en DVB-C box fra Digital Everywhere med indbygget CA
slot ..

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-10-09 11:45

Thomas von Hassel skrev:

> Elgato sælger faktisk en USB CA Modul læser som du kan bruge hvis du har
> lyst til at det.

Gør de? Der stod i dokumentationen til Hybriden at man ikke kunne se
krypterede kanaler, men det kan selvfølgelig være det kan lade sig gøre
med det der produkt.

> Eller du kan købe en DVB-C box fra Digital Everywhere med indbygget CA
> slot ..

Man kan mange ting med gysser nok :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-10-09 12:27

> Gør de? Der stod i dokumentationen til Hybriden at man ikke kunne se
> krypterede kanaler, men det kan selvfølgelig være det kan lade sig gøre
> med det der produkt.

de sælger den til svenskerne som kører med samme koncept (også boxertv)
allerede ..

> Man kan mange ting med gysser nok :)

nemlig ..

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-10-09 20:45

> Eller du kan købe en DVB-C box fra Digital Everywhere med indbygget CA
> slot ..

"Dear digital everywhere customers,
after several months struggling with difficult market conditions,
digital everywhere decided to stop its activities.

Manufacturing of products has been stopped and support has been reduced
to the minimum."

citat: http://www.digital-everywhere.com

Øv! Havde ellers lige opdaget deres produkt.

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-10-09 21:00

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
> to the minimum."
>
> citat: http://www.digital-everywhere.com
>
> Øv! Havde ellers lige opdaget deres produkt.

arh damn it .... så må jeg hellere passe på min box .... eller håbe at
Elgato genopliver deres EyeTV 610 DVB-C box

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-10-09 21:08

> eller håbe at
> Elgato genopliver deres EyeTV 610 DVB-C box

610 var vist en rebranded fireDTV.

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-10-09 21:10

> 610 var vist en rebranded fireDTV.

jep .. men jeg er ikke 100% sikker på at Digital Everywhere selv lavede
deres bokse .. kan jo bare være noget rebranded OEM ...

Må høre Elgato om de har nogen planer for DVB-C med CI/CAM support ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-10-09 10:56

> [...]
> resten af verden og DET er da smart, hvis man nu sidder på hotel i
> Frankfurt eller lignede, eller bare har en kedelig nattevagt :)

Mit problem er bare, at jeg ikke rigtig er i situationer, hvor jeg kan
sidde at se noget på min iPhone. De podcast, jeg abonnerer på, hober sig
op, fordi jeg aldrig får set dem. Det er kun, hvis jeg en sjælden gang
er på en længere fly- eller togtur, at jeg kunne have brug for den
slags. Noget andet er, at det altid er sjovt med noget nyt legetøj, og
den er jo ikke ligefrem dyr.

> Ok, så er vi enige. Troede det var et eller andet særligt I havde købt
> - du kan jo godt lide ting er i orden.

Bestemt, men egentlig går jeg ikke så meget op i fjernsyn. Jeg har ikke
sat mig så meget ind i, hvad alt det nye er. Jeg venter med at købe nyt
fjernsyn, til vi har en ordentlig digital standard, og man ikke skal
have ekstern dekoderbokse med separate fjernbetjeninger og/eller et
dekoderkort i alle fire fjernsyn i huset.

> Du har endnu en god grund til at sidde med computeren i skødet og et
> barn på hver side :) "Nu skal vi se FODBOLD" !

Vi har faktisk en fladskærm i kælderen til Playstation og Wii. Gad vide,
om den kan tage de digitale kanaler? Så kunne vi jo se FCK få bank af
EfB på tirsdag. Og inden I griner, så vandt EfB altså, sidst de var i
Parken. Og dengang lå EfB i bunden af SAS-ligaen. Nu fører EfB.

> Nej. Det kan den ikke. Det var jeg dog godt klar over da jeg købte den :)

Det var jeg da også. Jeg købte den lidt for sjov, da det er imponerende,
at man kan have et fjernsyn i sådan en lille USB-dims. Vores søn har
også en, så han kan se fjernsyn på sin iMac, mens han laver lektier og
spiller World of Warcraft og Football Manager. Og når jeg tænker på, at
mine forældre syntes, det var for meget, at jeg hørte radio, mens jeg
lavede lektier...
Vi har Yousee kabel-tv, og de fortsætter jo med at sende
analogt, så man kan bruge gammeldags fjernsyn. Vi kan derfor fortsætte
med at bruge den analogt, som vi har gjort hidtil.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-10-09 10:58

> [...]
> have ekstern dekoderbokse med separate fjernbetjeninger og/eller et
> dekoderkort i alle fire fjernsyn i huset.

de fleste bedre fjernsyn kommer efterhånden med både DVB-C og DVB-T
tuner ... med plads til at smække dekoderkort direkte i fjernsynet ..

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-10-09 14:14

> de fleste bedre fjernsyn kommer efterhånden med både DVB-C og DVB-T
> tuner ... med plads til at smække dekoderkort direkte i fjernsynet ..

Ja NU! Udviklingen går hurtigt. Det er jo flere år siden, jeg besluttede
mig for at vente og se. Så længe det gamle virker, er vi godt tilfredse.
Der er også grænser for, hvor imponeret jeg er over fladskærme. Det er
trods alt det samme tv, man ser. Forbrugerne er blevet narret til at
tro, at de får noget nyt, men det gør de jo ikke.
Men du har ret i, at vi er ved at være derhenne hvor tingene er
faldet på plads. Der er bare hele tiden noget nyt på vej, og når vi ikke
har virkelig brug for et nyt fjernsyn, kan vi lige så godt vente lidt.
Min sidste bekymring er, at som alle moderne familier har vi 4-5
fjernsyn, hvis man tæller det hele sammen. Jeg har ikke rigtig lyst til
at betale abonnement pr. fjernsyn hver måned. Vores fællesantenne virker
jo på alle fjernsyn. Jeg kan se, at der nu er ved at komme
husstandspakker, så den hindring løser sig nok også.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-10-09 15:06

> [...]
> trods alt det samme tv, man ser. Forbrugerne er blevet narret til at
> tro, at de får noget nyt, men det gør de jo ikke.

lad os bare sige at f.eks. Discovery HD eller BBC HD ser pissegodt ud på
et godt fladskærms fjernsyn ...

> [...]
> jo på alle fjernsyn. Jeg kan se, at der nu er ved at komme
> husstandspakker, så den hindring løser sig nok også.

Yousee sender jo nu, eller snart, alt i fuldpakken digitalt helt uden
dekoderkort ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-10-09 14:52

> Ingen årsag. Vi skal jo hjælpe hinanden hvor vi kan.

Sjovt nok virker det ikke på min søns iMac. Han har også EyeTV 3.2 og en
Elgato Hybrid. I vinduet EyeTV Programs kan jeg vælge mellen Antenna,
Cable og FM radio. På min søns program kan man vælge mellem noget i stil
med Analog PAL og Digital DVB-T PAL. Problemet er, at DVB-T er til
antenne. Vi har kabel-TV, og det hedder jo DVB-C, så hans computer kan
ikke finde nogen af de digitale kanaler hos Yousee. Jeg forstår ikke,
hvad forskellen er, for vi har samme hardware og software. Vores
indstillinger står også ens. Hans Elgato Hybrid har godt nok en nyere
firmware på 1.16, mens min er 1.00. Sjovt nok er min købt længe efter,
men den må jo have ligget på lager.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-10-09 20:45

> Sjovt nok virker det ikke på min søns iMac. Han har også EyeTV 3.2 og en
> Elgato Hybrid.

Er det muligt at han har den gl. version af Hybrid. Der er vist en ny 09
version som understøtter dvb-c, mens den gl. kun var med dvb-t, analog
og FM-radio.

--
Mvh Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-10-09 20:50

Martin Bredthauer skrev:

> Er det muligt at han har den gl. version af Hybrid. Der er vist en ny 09
> version som understøtter dvb-c, mens den gl. kun var med dvb-t, analog
> og FM-radio.

Min rapporterer EU 2008 i infofanen. Hvad gør jeres?

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-10-09 09:47

> Er det muligt at han har den gl. version af Hybrid. Der er vist en ny 09
> version som understøtter dvb-c, mens den gl. kun var med dvb-t, analog
> og FM-radio.

Det har du fuldstændig ret i. På Elgatos hjemmeside kan man under
support finde et punkt, der hedder "Hvilken model har jeg?". Der er
faktisk to forskellige Elgato Hybrid, og der er en lille forskel i deres
udseende, som jeg naturligvis ikke har bemærket. Min søn har model 2007,
og den har ikke DVB-C, men kun DVB-T. Dermed kan den ikke se digitale
programmer via kabel. Min er en 2008, og den har både DVB-T og -C. Det
er da lidt ærgerligt, at der er den forskel. Det tænkte vi jo ikke over,
da vi købte dem.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 11-10-09 20:09

Så fik jeg købt en Eyetv Hybrid for at drage nytte af de digitale
kanaler fra Yousee via dvb-c, men, men... EPG'en på dvb-c kanalerne er
alvorlig mangelfuld. Bl.a. DR og TV2 kommer ikke frem. (De kommer fint
frem når samme kanaler tækkes via dvb-t!?)

Hvad oplever i andre omkring EPG'en på dvb-c?

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-09 21:23

> [...]

> frem når samme kanaler tækkes via dvb-t!?)
>
> Hvad oplever i andre omkring EPG'en på dvb-c?

ja .. Yousee's DVB-C EPG stinker .. nok fordi de regner med at man køber
deres egen boks som kører med en seperat EPG.

Købt et abb. hos tvtv.co.uk (eller brug det der følger med EyeTV 3) ..
det er meget bedre.

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-10-09 21:36

Thomas von Hassel skrev:

> [...]
> deres egen boks som kører med en seperat EPG.
>
> Købt et abb. hos tvtv.co.uk (eller brug det der følger med EyeTV 3) ..

Jeg genkender ikke problemet her med EyeTV3. EPG'en er fint, fin.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-09 06:51

> Jeg genkender ikke problemet her med EyeTV3. EPG'en er fint, fin.

også med DVB-C, Yousee og Yousee's DVB-C EPG ?

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-10-09 07:22

Thomas von Hassel skrev:

> også med DVB-C, Yousee og Yousee's DVB-C EPG ?

Ja, ellers havde jeg ikke skrevet det.

Som sagt, det kører fint her.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-09 07:57

> Ja, ellers havde jeg ikke skrevet det.
>
> Som sagt, det kører fint her.

hmm .. mystisk .. hvilke kanaler ? og hvor i landet ?

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-10-09 08:09

Thomas von Hassel skrev:

> hmm .. mystisk .. hvilke kanaler ? og hvor i landet ?

Alle dem der er (undtaget folketingskanalen, den er ret kedelig).
Discovery havde problemer, men det er svjh gået i orden med EPG'en. Det
er den påtvungne grundpakke.

Jeg bor mellem Århus og Viborg.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-09 08:12

> Alle dem der er (undtaget folketingskanalen, den er ret kedelig).
> Discovery havde problemer, men det er svjh gået i orden med EPG'en. Det
> er den påtvungne grundpakke.
>
> Jeg bor mellem Århus og Viborg.

Jeg har lige prøvet igen på "standard" kanalerne (dr1 og 2 + tv2) og
der er gabende tomhed .. men nu lader jeg den da stå lidt .. det kan
være den skal have lidt tid til at komme sig ...

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-09 13:15

> Jeg har lige prøvet igen på "standard" kanalerne (dr1 og 2 + tv2) og der
> er gabende tomhed .. men nu lader jeg den da stå lidt .. det kan være den
> skal have lidt tid til at komme sig ...

nu kom der lidt .. men kun tom. kl 20 i aften .. ikke længere ud i
fremtiden ..

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-10-09 13:50

Thomas von Hassel skrev:

> nu kom der lidt .. men kun tom. kl 20 i aften .. ikke længere ud i
> fremtiden ..

Det kommer nok. Lige da de åbnede var EPG også helt i skoven her, og
det kan være I står nederst på listen.

Prøv faktisk at kigge på en af kanalerne du vil have opdateret på i et
stykke tid.

Fra : Ole

Dato : 26-10-09 03:06

Jeg har en Mac Mini som mediecenter med en Hybrid og pt. EyeTV 3.2.1
og YouSee som TV udbyder.
Alt spiller max, undtagen EPG på udvalgte TV kanaler, ligesom I andre
desværre også oplever.

For ca.1 måneds tid siden fungerede EPG upåklageligt på alle digitale
kanaler, men det var inden jeg opdaterede til EyeTV 3.2, og så holdt
EPG op med at fungere på flere kanaler.
Det fungerer stadig på hovedparten af TV kanalerne, men specielt TV2
Zulu, TV2 Film og Kanal5 fungerer ikke mere. Heller ikke selvom jeg
lader et live TV billede stå på en af kanalerne i længere tid.
Kanalerne opdateres ellers normalt på det aktive program, men altså
ikke på disse 3 kanaler.

Jeg har lige talt med YouSee, og de kender ikke til problemet. Der er
ikke lavet nogen omlægninger i deres EPG struktur.
Jeg har et Philips TV, hvor der er indbygget EPG, og her fungerer det
fint på alle kanaler, også TV2 Zulu, TV2 Film og Kanal5.
Derfor kunne jeg fristes til at tro at det er et EyeTV problem i
kølvandet på opdateringen til version 3.2.

Hvordan fungerer det med tvtv.co.uk? De har da ikke nogen danske EPG
oplysninger?

Vh Ole

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-10-09 10:09

Ole <olehertzum@gmail.com> wrote:

> [...]
> Derfor kunne jeg fristes til at tro at det er et EyeTV problem i
> kølvandet på opdateringen til version 3.2.

Prøv at se om du har den rigtige kanal .. TV2 f.eks. ligger hos mig 2
gange, på hver sin frekvens, den ene har EPG og den anden har ikke ...

> Hvordan fungerer det med tvtv.co.uk? De har da ikke nogen danske EPG
> oplysninger?

Det virker fint .. de har ikke danske kanaler på deres webinterface, men
hvis man søger efter dem _fra EyeTV_ så kommer de frem alle sammen, de
fik enda Tv3 Puls på ret hurtigt efter den gik i luften.

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-10-09 18:08

> [...]

> lader et live TV billede stå på en af kanalerne i længere tid.
> Kanalerne opdateres ellers normalt på det aktive program, men altså

Jeg synes heller ikke, det fungerer helt perfekt. Ved at højreklikke på
Program Guides i vinduet EyeTV Programs, kan man bede den genopbygge
EPG'en. Det tager lidt tid, for den skal gennem alle kanaler. Jeg synes,
det plejer at hjælpe på en del af programmerne, hvis der mangler nogle.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ole

Dato : 26-10-09 03:43

> [...]
> hvis man søger efter dem _fra EyeTV_ så kommer de frem alle sammen, de
> fik enda Tv3 Puls på ret hurtigt efter den gik i luften.

Tak for hurtigt svar. Det prøver jeg med det samme når jeg kommer
hjem

Vh Ole

Fra : Ole

Dato : 27-10-09 13:04

> [...]
> EPG'en. Det tager lidt tid, for den skal gennem alle kanaler. Jeg synes,
> det plejer at hjælpe på en del af programmerne, hvis der mangler nogle.

Thomas havde delvist ret mht EPG, men da jeg ikke kunne finde en
alternativ kanal til eks Zulu, valgte jeg at lave en helt ny
kanalsøgning, og da alt hvad igen var organiseret, fungede EPG helt
normalt igen.
Jeg gætter på at det er YouSee der er i fuld gang med at lave
kanalædringer, og det smadrer så vores EPG.

Prøv at lave en ny kanalsøgning og se om det så kommer til at
fungere

Vh Ole, Odense

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-10-09 00:23

> [...]

> kanalædringer, og det smadrer så vores EPG.
>
> Prøv at lave en ny kanalsøgning og se om det så kommer til at

Yousee er netop i gang med at flytte rundt på alle kanaler og lave
ændringer i disse dage, så det er klart til d. 1. november. Vores
kanaler her i Esbjerg blev ændret i går d. 28. oktober. Det er lidt
irriterende, at man nu skal til at flytte alle kanaler på fjernsynene,
så de ligger i logisk rækkefølge. Faktisk gider jeg snart ikke rigtig.
Hvis man bare lader et fjernsyn indstille sig automatisk, så lærer man
hurtigt, hvor kanalerne ligger.

<http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_nye_ny>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-10-09 00:27

> [...]
> så de ligger i logisk rækkefølge. Faktisk gider jeg snart ikke rigtig.
> Hvis man bare lader et fjernsyn indstille sig automatisk, så lærer man

bare træls når der er 100 kanaler hvoraf halvdelen er låst fordi man
ikke har den special pakke ....

/thomas