Hjæælp ...rebooter
Fra : Niels

Dato : 02-08-01 08:32

Hej NG.
Min kones maskine er en gl. 200 Mhz amd k6ér.
Den var "mudret" til i reg. basen, og blev formateret, geninstalleret, samt
fik en "ny" harddisk
( Den gamle var begyndt at larme)
Nu fryser den af og til, eller rebooter helt af sig selv, ellers kører den
upåklageligt.
Nogle gode ideer ?????
Alle tips modtages med glæde.
Niels

Fra : Martin Jensen

Dato : 02-08-01 11:07

> Nu fryser den af og til, eller rebooter helt af sig selv, ellers kører den
> upåklageligt.

"Min bil virker perfekt - den kører fint, men motoren stopper sommetider
spontant mens jeg kører..."

Det er da positivt at du ikke er mere frustreret - jeg selv var blevet
ski... irriteret! : )

/Martin

Ps. Nej, jeg har ingen konstruktive forslag til hvad der kan være galt...

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-08-01 11:01

> "Min bil virker perfekt - den kører fint, men motoren stopper sommetider
> spontant mens jeg kører..."
>
> Det er da positivt at du ikke er mere frustreret - jeg selv var blevet
> ski... irriteret! : )

Nå ja, men var det ikke "bare" konens maskine.....

Kim

Fra : Freaken

Dato : 02-08-01 22:12

Lidt spørgsmål:
Jeg læser det som om at foruden den gamle er der sat en ny i ??så derfor :
Sidder h-diskene på samme kable ??
Sidder jumperne rigtigt (master/slave (cs på nogle ganske få maskiner)?
Husket at fdiske/format den "ny" h-disk??

Freaken

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 28-08-01 15:41

er det når computeren har været tændt i lang tid....så kan det være varme
der bygger sig op og derfor den går ned.

check rammen , med en af de gratis mem testere du kan finde på nettet
(f.eks. docmemory)

Lasse
K7-700@850