Hjælp! DOA???
Fra : Ryne

Dato : 02-08-01 08:12

Jeg fik mit epox-bundkort 8k7a+ igår men det vil ikke starte op med cpu´en
i....

den få ligesom ikke noget strøm, kun i 1 sekund så går den død....

Jeg har set at cpú´en gerne vil kører i min kammerat´s maskine, og håber
ikke at det er den der er død, da han desværre ved montering af en superorb
fik taget en flis af hjørnet på den, så jeg ikke kan bytte......men jeg vil
tro at den stadig virker, (teste igen i hans maskine om et par timer)

kan det være bundkortet der er dødt?? er det sandsynligt eller?

Jeg er en rimelig systembygger og han bygget mange maskine uden at støde på
det her.....så håber I kan hjælpe og helst hurtigt, da jeg vil tage ind med
bundkortet idag, hvis det er den der er gal