Finde PUK koden til en Nokia 1100
Fra : Stampe

Dato : 13-10-09 03:18

Min far er kommet til at skrive forkert pinkode 3 gange på sin Nokia 1100 så
nu vil den ha PUK koden - De papirer har han ikke længere - er der et triks
man kan benytte eller skal man have fat i han udbyder?

Mvh
Allan

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-10-09 05:51

Den 13-10-2009, skrev Stampe:
> Min far er kommet til at skrive forkert pinkode 3 gange på sin Nokia 1100 så
> nu vil den ha PUK koden - De papirer har han ikke længere - er der et triks
> man kan benytte eller skal man have fat i han udbyder?

Jeg ville vælge udbyderen.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-10-09 07:59

Stampe skrev:

> Min far er kommet til at skrive forkert pinkode 3 gange på sin Nokia 1100 så
> nu vil den ha PUK koden - De papirer har han ikke længere - er der et triks
> man kan benytte eller skal man have fat i han udbyder?

Hvis det er Telmore, kan man finde alle koderne på deres
hjemmeside.

--
Bertel

Fra : Chano Andersen

Dato : 13-10-09 20:10

Bertel Lund Hansen skrev:
> Hvis det er Telmore, kan man finde alle koderne på deres
> hjemmeside.

Kan man også hos Telenor, der er bare lige den hage, at det kræver en
SMS kode, som de sender til mobilen.. Ikke særligt smart når man står og
mangler de magiske tal.

- Chano Andersen

Fra : Leif Neland

Dato : 18-10-09 09:46

Stampe skrev:
> Min far er kommet til at skrive forkert pinkode 3 gange på sin Nokia
> 1100 så nu vil den ha PUK koden - De papirer har han ikke længere - er
> der et triks man kan benytte eller skal man have fat i han udbyder?

Hvis der var et trick, så kendte skurkene det helt sikkert, og så ville
der ikke være nogen grund til at have puk-kode.

Men nogle hos nogle udbydere kan du se det på "min side" eller lignende.

Leif