Lille mobil
Fra : Sørensen

Dato : 08-10-09 16:41

Jeg søger en lille mobil der er ingen yderligere krav, dog ville det være
rart om der var kamera i, det bedste bud jeg endnu har fundet er nokia 2630
:
105 x 45 x 9.9mm
66 gram
De klap-telefoner jeg har set er for tykke.

vh.
Sørensen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 08-10-09 16:50

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 105 x 45 x 9.9mm
> 66 gram
> De klap-telefoner jeg har set er for tykke.

Der er jo en noget ældre model fra SE der hedder T68i, men det kan godt være
den er for gammel, men passer til dine behov.

Der er ingen kamera til den, men det kan købes som ekstra udstyr.

Brugte sælges på nettet rundt omkring til 100-200,-

Fra : Sørensen

Dato : 08-10-09 17:50

"Anders ( skrev >> vh.
> den er for gammel, men passer til dine behov.

den er dobbelt så stor som nokia 2630 men dog 10% lettere.

vh. sørensen

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 08-10-09 17:08

> [...]
> Jeg søger en lille mobil der er ingen yderligere krav, dog ville det være
> rart om der var kamera i, det bedste bud jeg endnu har fundet er nokia

Skal det være klap?

Har en Samsung M110 sort. incl.lader og ikke låst. Som ny: Ingen ridser mv.

http://www.edbpriser.dk/product/details.aspx?pid=429746

Priside: 225kr. Du vælger og betaler porto. Det er ca. halv pris.

PH

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-10-09 17:09

Sørensen skrev:

> [...]

> 105 x 45 x 9.9mm
> 66 gram
> De klap-telefoner jeg har set er for tykke.

SE T280i
100 x 43 x 12 mm
70 g

--
Bertel

Fra : Sørensen

Dato : 08-10-09 18:02

"Bertel > skrev .

> SE T280i
> 100 x 43 x 12 mm
> 70 g

den vejer nu 82 g. men der er et bedere kamera i den end nokiaèn

vh.
Sørensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-10-09 21:09

Sørensen skrev:

> den vejer nu 82 g.

Min vejer 70 g - målt på en elektronisk bagevægt med 1 grams
nøjagtighed.

--
Bertel

Fra : Sørensen

Dato : 08-10-09 21:25

"Bertel Lund Hansen" skrev >
> Min vejer 70 g - målt på en elektronisk bagevægt med 1 grams
> nøjagtighed.

og producentens hjemmeside siger 82, men mange tak for info, jeg overvejer
den pga. det bedere kamera.

vh.
Sørensen

Fra : Hauge

Dato : 08-10-09 21:29

Bertel Lund Hansen wrote:
> Min vejer 70 g - målt på en elektronisk bagevægt med 1 grams
> nøjagtighed.

Sikkert med 1 grams opløsning, hvilket ikke er det samme som nøjagtighed..

Mvh Hauge

Fra : Jakob Griffel

Dato : 08-10-09 22:14

> Min vejer 70 g - målt på en elektronisk bagevægt med 1 grams
> nøjagtighed.

Det må være med tomt batteri..... LOL

--
Hilsen Jakob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-10-09 22:40

Jakob Griffel skrev:

> Det må være med tomt batteri..... LOL

Niks, men uden simkort.

--
Bertel

Fra : Hauge

Dato : 08-10-09 22:59

Bertel Lund Hansen wrote:
> Niks, men uden simkort.

Hvis din hjerne blev målt med, så ville den måle negativ vægt..

/Hauge

Fra : Sørensen

Dato : 09-10-09 12:46

"Bertel > skrev >
> Niks, men uden simkort.

Uden simkort ?? så er den måske billigt til salg

vh.
Sørensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-10-09 13:22

Sørensen skrev:

> Uden simkort ?? så er den måske billigt til salg

Ja, det kan vi sikkert godt finde ud af. Min mailadresse er god
nok.

--
Bertel