iPhone 3G skin anbefaling
Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-10-09 06:45

Leder efter en god beskyttelse for iPhone 3G som generer mindst muligt ved
dagligt brug.

Har fundet dette sted http://ifrogz.com/

Anbefalinger?

Ole Thomsen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-10-09 22:19

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse
> Leder efter en god beskyttelse for iPhone 3G som generer mindst muligt ved
> dagligt brug.
>
> Har fundet dette sted http://ifrogz.com/
>
> Anbefalinger?

Hvad skal den kunne?
Jeg har en slagfast sikiloneplastkassette købt hos Telia. Den har reddet
livet på min Ipone 3G ved et fald fra en hems på første sal ned på
stuegulvet. siden har jeg købt en Marware bæltetaske, og den har lidt
overflødiggjort kassetten, og ved lejlighed skifter jeg til det her
kropskondom til Iphonen, som man kan købe hos Humac og som har
levetidsgaranti.
Det er næsten usynligt og beskytter mod snavs, fugt og ridser, men ikke
slag.
Det er vist nok besværligt som ind i he***** at få på, men det skulle være
umagen værd.

Bæltetasken er anbefalelsesværdig, fordi man nu altid kan nå at besvare
opkald, fordi man kan finde telefonen, og den beskytter fint telefonen. Den
er ligeledes købt hos Humac.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 12-10-09 18:15

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in message

> Hvad skal den kunne?

Primært være et "kropskondom" som du kalder det, helst med så meget
beskyttelse af hjørnerne at det kan forebygge de skader jeg har set oftest:
en smadret skærm efter forholdsvis harmløse fald ned på et hårdt underlag.

Har bestilt et par Belkin kondomer.

Ole Thomsen