Utilfreds med TDC
Fra : Niels poulsen

Dato : 05-10-09 16:35

De har bare overflytte mig fra Temore til tdc uden at jeg har skrivet
under på at jeg var vilig til og/at skiffte udbyde på mobiltefon så som
jeg se på det er tdc på røven siden at de bruge ufine metoder til og
skaffe sig kunder

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-10-09 16:51

Niels poulsen <nisse_885@hotmail.com> skrev :

> [...]
>under på at jeg var vilig til og/at skiffte udbyde på mobiltefon så som
>jeg se på det er tdc på røven siden at de bruge ufine metoder til og

Det lyder usandsynligt.

Hvilken forklaring har du fået?
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-10-09 17:09

Niels poulsen skrev:

> De har bare overflytte mig fra Temore til tdc uden at jeg har skrivet
> under på at jeg var vilig til og/at skiffte udbyde på mobiltefon

Holdt dit Simkort op med at virke? Fik du et nyt med posten?

--
Bertel

Fra : OZ2D

Dato : 05-10-09 17:19

"Niels poulsen" <nisse_885@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> under på at jeg var vilig til og/at skiffte udbyde på mobiltefon så
> som jeg se på det er tdc på røven siden at de bruge ufine metoder til

Skift over til Unotel, så sker det ikke igen.

--
Kim

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-10-09 17:21

> Skift over til Unotel, så sker det ikke igen.

Vil du ikke lige forklare hvilken forskel det skulle gøre? Mig bekendt
benytter både de og Telmore ICC-validering ved nummeroverførsel.

OP: Kontakt Telmore og forelæg dem situationen, er det korrekt at du ikke
har skrevet under på en kontrakt hos TDC ordner de formentligt det praktiske
med at få dig rykket retur.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : OZ2D

Dato : 05-10-09 17:25

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Vil du ikke lige forklare hvilken forskel det skulle gøre? Mig bekendt
> benytter både de og Telmore ICC-validering ved nummeroverførsel.

TDC ejer ikke Unotel (som de gør med Telmore) og dermed sker sådan en
administrativ fejl ikke hos Unotel.

--
Kim

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-10-09 17:33

> TDC ejer ikke Unotel (som de gør med Telmore)

Øhm ok...

http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=25334272
(Binavn(e): COMPANYMOBILE A/S)

http://www.companymobile.dk/koncept.asp (companymobile er i dag ejet af TDC
A/S og Zitcom Holding.)

> og dermed sker sådan en administrativ fejl ikke hos Unotel.

Jeg vil tro (as in: gætværk) at OP på et tidspunkt har oplyst sit
simkortnummer til TDC... Måske været ved at oprette en kontrakt men bare
aldrig skrevet den under.. Dermed vil det kunne have sket uanset hvilket
selskab porteringen er sket fra. Fejlen er ikke Telmores, men at TDC har
startet porteringen (åbenbart) uden at have en underskrevet fuldmagt.

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 05-10-09 18:03

> Øhm ok...

> [...]

Jeg ser ikke at TDC har et ejerskab hverken helt eller delvist i Unotel.

Det der står er at Zitcom Holding (som vistnok ejer Unotel) har indgået et
joint venture sammen med TDC om oprettelse af et selskab, der vil servicere
virksomheder der evt. påtænker at oprette mobilselskaber.

Det ender jo nok med at vi alle har vores eget mobilselskab og så er det
hele ligegyldigt.

Det skal siges, at jeg selv har Unotel og er tilfreds. Jeg har hele tiden
været klar over at Unotel bruger TDC´s net, hvilket er fint da der ikke er
den bedste dækning fra andre operatører i den udørk jeg lever.

Jeg vil derimod gerne have mig frabedt, at blive autokontraheret TDC via
nogle selskabskonstruktioner.

Hvis dette skulle ske, er mit engagement med Unotel ikke mere aktuelt.

PH

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-10-09 20:41

http://om.tdc.dk/publish.php?id=12800

> Jeg vil derimod gerne have mig frabedt, at blive autokontraheret TDC via
> nogle selskabskonstruktioner.

:)

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 05-10-09 21:50

> http://om.tdc.dk/publish.php?id=12800

Shit!!. Så må man nok til at se sig om efter andre udbydere. Problemet er
nok, at de er ligeså ringe.
At de ejer 20% er heldigvis ikke helt nok til at TDC kan lave de helt store
numre, men jeg må indrømme at jeg ikke er helt tryg ved det.
Måske er det bare mig der er lidt paranoia, men jeg kan bare ikke rigtig med
TDC.

PH

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-10-09 22:05

Peter Hansson (7870) skrev:

> At de ejer 20% er heldigvis ikke helt nok til at TDC kan lave de helt store
> numre, men jeg må indrømme at jeg ikke er helt tryg ved det.

Du kan godt slappe af. Telmore blev for nogle år siden
fuldstændig overtaget af TDC, men det har ikke betydet nogen
forskel - ud over at de i en periode reklamerede i tv.

> Måske er det bare mig der er lidt paranoia, men jeg kan bare ikke rigtig med
> TDC.

TDC er kloge nok til at indse at Telmorekunder ville flygte
skrigende hvis de pillede ret meget ved konceptet. Og hvorfor
skulle de også det?

--
Bertel