Telmore minimumsforbrug
Fra : Kim

Dato : 01-10-09 21:56

Har Telmore et minimumsforbrug ?
Har tonset vilkår igennem, men kan ikke finde noget om det.
Skal have et nummer til at hvile i 6 mdr...

Mvh, Kim

Fra : Kim

Dato : 01-10-09 22:01

"Kim" <No@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Har Telmore et minimumsforbrug ?
> Har tonset vilkår igennem, men kan ikke finde noget om det.
> Skal have et nummer til at hvile i 6 mdr...

Har fundet det. Står med småt under deres udvidede prisliste.
Undskyld forstyrrelsen :)

Mvh, Kim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-10-09 09:21

Kim wrote:
> "Kim" <No@mail.dk> skrev i meddelelsen
>>
> Har fundet det. Står med småt under deres udvidede prisliste.
> Undskyld forstyrrelsen :)

Under sådanne omstændigheder mener jeg det er almindelig pli at fortælle om
hvordan og hvor vidt der er minimumsforbrug.

Ellers har man ikke rigtigt fattet konceptet bag usenet.

--
/Frank

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-10-09 09:37

Frank Leegaard skrev:

> Under sådanne omstændigheder mener jeg det er almindelig pli at fortælle om
> hvordan og hvor vidt der er minimumsforbrug.

Telmore opkræver 7,50 kr. om måneden hvis man ikke ringer for
mere end 50 kr.

--
Bertel

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 03-10-09 11:41

Bertel Lund Hansen wrote:
> Telmore opkræver 7,50 kr. om måneden hvis man ikke ringer for
> mere end 50 kr.

Vel at mærke 50 kroner de seneste 3 måneder.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Nicolai

Dato : 03-10-09 14:18

> Vel at mærke 50 kroner de seneste 3 måneder.

Bibob har 10,- / månede.

Jeg forstår ikke hvordan de andre mobilselskaber kan undgå at matche bibobs
priser? Alene opkaldsafgiften løber da gevaldigt op, for slet ikke at tale
om sms?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-10-09 21:49

Nicolai skrev:

> Bibob har 10,- / månede.
>
> Jeg forstår ikke hvordan de andre mobilselskaber kan undgå at matche
> bibobs priser? Alene opkaldsafgiften løber da gevaldigt op, for slet
> ikke at tale om sms?

UnoTel har et minimumsforbrug på 0,16 kr. pr. md.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-10-09 21:53

Hans Paulin (6310) skrev:

>UnoTel har et minimumsforbrug på 0,16 kr. pr. md.

M1 har på deres Gratis50 et minimumsforbrug på 0 kr pr. md.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-10-09 07:49

Ivan V. Klattrup skrev:

> M1 har på deres Gratis50 et minimumsforbrug på 0 kr pr. md.

M1 blev der advaret mod i hine tider; ved ikke hvordan de ligger nu:

http://www.trustpilot.dk/review/www.m1.dk
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Nicolai

Dato : 03-10-09 22:21

> UnoTel har et minimumsforbrug på 0,16 kr. pr. md.

Slet ikke dumt - hvis det er til det årlige 112-opkald - hvor batteriet så
alligevel er flat :)

Jeg bruger ikke min ret meget grundet firmatelefon, så bibob trækker gerne
et par kroner i "straf" hver måned.

Det er til at leve med. Til gengæld nyder jeg 1 øre / sec, 8 øre /sms og 0
øre / opkaldsafgift :)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-10-09 23:14

Nicolai skrev:

>Slet ikke dumt - hvis det er til det årlige 112-opkald - hvor batteriet så
>alligevel er flat :)

Det kan diskuteres, for hvis ikke der er det forbrug, beregnes der et
inaktivitetsgebyr på 10 kr pr måned.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-10-09 07:47

Nicolai skrev:

> Til gengæld nyder jeg 1 øre / sec, 8 øre /sms
> og 0 øre / opkaldsafgift :)

Jeg nyder at snakke gratis med min kone, familien og resten af de mennesker
jeg kender der har UnoTel
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-10-09 13:19

Hans Paulin (6310) skrev:

>Jeg nyder at snakke gratis med min kone, familien og resten af de
>mennesker jeg kender der har UnoTel

Hvordan lader det sig gøre ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-10-09 14:24

Ivan V. Klattrup skrev:

> Hvordan lader det sig gøre ?

Man skal betale 25 kr. om måneden for den tjeneste. Det samme kan
man i hvert fald ved Telmore for 29 kr. om måneden.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-10-09 14:33

Bertel Lund Hansen skrev:

>Man skal betale 25 kr. om måneden for den tjeneste. Det samme kan
>man i hvert fald ved Telmore for 29 kr. om måneden.

Nå ok, så er det heller ikke gratis.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-09 15:00

Ivan V. Klattrup skrev:

> så er det heller ikke gratis.

Nej.

Men laver man et familieabb. på op til 10 simkort kan man snakke indtil 15
min. med hinanden for 1,29 kr. ialt. pr samtale.

Dét koster ikke noget at oprette.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 05-10-09 22:45

Hans Paulin (6310) skrev:

> Nej.
>
> Men laver man et familieabb. på op til 10 simkort kan man snakke indtil 15
> min. med hinanden for 1,29 kr. ialt. pr samtale.
>
> Dét koster ikke noget at oprette.

Koster det 1,29 at ringe "Hej mor, jeg er ovre hos Peter. Vi ses kl 7.
Farvel" ?

Så skal man nok lige tænke sig om, om det kan betale sig.

Leif

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-09 05:04

Leif Neland skrev:

> Koster det 1,29 at ringe "Hej mor, jeg er ovre hos Peter. Vi ses kl 7.
> Farvel" ?

Ja, dét gør det.

> Så skal man nok lige tænke sig om, om det kan betale sig.

Dét gælder de fleste ting hér i livet...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Nicolai

Dato : 05-10-09 14:51

> Man skal betale 25 kr. om måneden for den tjeneste. Det samme kan
> man i hvert fald ved Telmore for 29 kr. om måneden.

Og 20,- hos bibob :)

Men så er gratis også så meget sagt :)

Fra : prebenkaas

Dato : 03-10-09 11:43

On Sat, 03 Oct 2009 10:37:29 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Telmore opkræver 7,50 kr. om måneden hvis man ikke ringer for
>mere end 50 kr.

Så skal det lige med, at det er 50 kr. for de foregående 3 måneder
tilsammen.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

Fra : Jakub Ortmann

Dato : 22-10-09 11:22

prebenkaas pisze:

> ved mail fjern xxxx

kk

--
Kuba

Fra : Kim

Dato : 03-10-09 16:55

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Under sådanne omstændigheder mener jeg det er almindelig pli at fortælle
> om hvordan og hvor vidt der er minimumsforbrug.
>
> Ellers har man ikke rigtigt fattet konceptet bag usenet.

Hmm... Måske, men jeg skrev da hvor det kunne findes :)
Men: Det koster 7,50 i adm. gebyr, hvis forbruget er
<50kr i sidste 3 mdr's periode.

Fra : Jakub Ortmann

Dato : 22-10-09 11:20

Kim pisze: