MS Windows
briani 27239
MarkAny safer?
Fra : sigurno

Dato : 13-10-09 08:47

Jeg købte en Samsung MP3 afsp. Der er en software med som jeg har
installeret. Det er også fint nok, men herefter har jeg fået et ikon i den
"bakke" i højre hjørne ved uret. hver gang pc'en starter op. Når jeg klikker
på ikonet, åbner der sig en rude med japanske bogstaver m.v. Den
forsvinder ved at bruge "alt+F4. Herefter er ikonet ikke mere der. Men ved
næste opstart er det der igen. tilsyneladende en reklame for et program
eller musiksalg.
Mit spørgsmål er, hvordan sletter jeg mappen. Den er ikke i tilføj fjern.
Men der ligger en mappe, med undermapper, under programmer, som hedder
"MarkAny". Kan jeg højreklikke på denne mappe og på fjern? Er det så væk fra
højre hjørne også. Jeg har Vista.
Jeg har altså samme problem som spørgeren her under.

Jeg har sakset dette fra en side, da jeg søgte forklarnger.:

http://www.guardian.co.uk/technology/askjack/2007/dec/20/howsafeismarkanysafer
An icon for MarkAny Safer 3.00 has appeared on my desktop (XP SP2). What is
it and where might it have come from? Peter Loveland

MarkAny is a Korean rights management company, which has licensed Digimarc's
audio watermarking patents for combating music piracy. The most likely
source is the software supplied with a Samsung MP3 player. Your PC will
probably be running MAAgent.exe from C:\Program Files\MarkAny\ContentSafer
(if it's in a different folder, a file of the same name could be malware).
You don't need it. Go to Add/Remove Programs and look for an entry to
uninstall ContentSafer.

Mvh.

Sigurno