Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Overspille en internet-video til videobånd~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-10-09 18:10

Det funker sådan set godt nok. Jeg har haft problemer med at kunne
overspille i farver, men det skyldtes udelukkende at jeg skulle bruge et
andet kabel. Nu er det i farver når jeg optager noget fra nattet, på min
videobåndoptager.

Nå men jeg finder den videooptagelse som jeg er interesseret i på
internettet. Jeg trykker på FN-knappen mens jeg trykker F4. Så kommer
internetvideoen på mit tv via et scartstik. Nu ser jeg internetvideoen på
tv-et og trykker OPTAG på min videobåndoptager. Og det kører wældigt. Jeg
stopper lige videobåndet for at kontrollere om den har optaget noget.
Jov-jov, det er flot og i farver. Videobåndoptageren optager fiont fra
min bærbare. Dejligt. Nå, men nu ved jeg det funker, så jeg spoler båndet
tilbage, starter internetvideoprogrammet som jeg vil optage og trykker OPTAG
på videobåndoptageren. Det kører wældigt. Så kyler jeg en ret i mikroen og
lader videobåndoptageren køre. Jov-jov- det kører fint kan jeg se. Billede
på tv-et og videobåndoptageren kører løs. Dejligt dejligt tænkte jeg.

MEN HOV - Nu kan jeg se at videoen er gået i stå og en mand står stille og
med åben mund på skrærmen. SATANS tænkte jeg. Nå, men jeg starter forfra.
Det var nok bare noget et-eller-andet der skete der. Nå, men nu kører det
fint igen. denne gang lykkedes det nok MEN DOBBELT HOV - I stå igen og det
er tilsyneladende altid efter 8-9 minutter lagde jeg mærke til.

Under STRØMSTYRING har jeg angivet:
Vælg hvornår skærmen skal slukkes: ALDRIG
Vælg hvornår computeren skal slumre: ALDRIG

Under PAUSESKÆRM har jeg angivet:
Vent 9999 minutter

Ved nogen hvad det kan skyldes at internetvideoen går i stå, altid efter de
8-9 minutter ? - Er der andre ting jeg skal huske at angive ?

Hilsken Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-10-09 18:13

meddelelsen news:4ad36308$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ved nogen hvad det kan skyldes at internetvideoen går i stå, altid efter
> de 8-9 minutter ? - Er der andre ting jeg skal huske at angive ?
>
> Hilsen Åge

Det er den her video der går i stå efter 8-9 minutter.
http://player.omroep.nl/?aflID=9528265