Firefox og Adobe Flash Player
Fra : JYH

Dato : 29-09-09 12:57

Af en eller anden grund kan jeg ikke afspille denne video på TV2s hjemmeside
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-25393259.html?forside

IE 8 går det fint.
Jeg har version 10.0.32.18 af Adobe Flash Player installeret.
iflg: http://www.adobe.com/software/flash/about/

Jeg bruger tilføjelserne Adblock Plus og Flagfox i Firefox 3.5.3.

Hvad er det jeg skal slå til/fra?

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-09-09 13:27

JYH skrev, Den 29-09-2009 13:57:
> Af en eller anden grund kan jeg ikke afspille denne video på TV2s hjemmeside
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-25393259.html?forside

Prøv at slå AdBlock Plus fra (tryk på det røde sekskantede ABP-skilt
oppe i hjørnet, så det bliver gråt). Det hjalp hos mig. Jeg bruger et
tysk og et dansk filter.

Fra : JYH

Dato : 29-09-09 13:43

Jens Jensen wrote:
> Prøv at slå AdBlock Plus fra (tryk på det røde sekskantede ABP-skilt
> oppe i hjørnet, så det bliver gråt). Det hjalp hos mig. Jeg bruger et
> tysk og et dansk filter.

Jeg prøvede at "slå fra på denne side".
Det virkede ikke.
Men tak for forslaget

Jeg fandt dog en løsning.
Se mit eget svar på spørsmålet.

Fra : JYH

Dato : 29-09-09 13:41

JYH wrote:
> [...]
> iflg: http://www.adobe.com/software/flash/about/
>
> Jeg bruger tilføjelserne Adblock Plus og Flagfox i Firefox 3.5.3.

Fandt en løsning her, som virker for mig her:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=1&t=6327

Åbn Adblock Plus Præferencer -> Tilføj filter. Indsæt disse filtre:

@@||seavideo-ak.espn.go.com/ads/$object_subrequest
@@|http://adserver.adtech.de/?adrawdata/3.0*$domain=tv2.dk
@@|http://adserver.adtech.de/addyn|3.0*$domain=tv2.dk
@@|http://adserver.adtech.de/crossdomain.xml$domain=tv2.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 29-09-09 20:56

JYH skrev:

> [...]
> http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=1&t=6327
>
> Åbn Adblock Plus Præferencer -> Tilføj filter. Indsæt disse filtre:

Vil det sige at man bliver tvunget til at se reklamerne for at se videoerne?

Leif

Fra : JYH

Dato : 30-09-09 11:46

Leif Neland wrote:

> Vil det sige at man bliver tvunget til at se reklamerne for at se
> videoerne?

Så vidt jeg kan se, er der ikke nogen reklamer.