Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Jeg kan stadig ikke logge ind på hjemmesid~
Fra : Paw

Dato : 28-09-09 19:00

Jeg beklager at ulejlige gruppen igen, igen.

Jeg har stadig et problem med at logge ind på www.telsome.dk

Ved login på hjemmesiden forsvinder kundenummer og password fra
formularen i stedet for at logge mig ind.

Hvis jeg gør det samme fra min egen pc er der ingen problemer, hvoraf
jeg udleder, at der er problemer i genboens pc, hvor problemet er.

Det er windows XP Pro med IE8 på pc.en og jeg har snart prøvet alt.

Jeg har været igennem hjælpesiden på www.telsome.dk , men det er ingen
hjælp.

Jeg troede, at problemet var løst, da jeg geninstallerede. Det var det
også i starten, men i det øjeblik IE8 kom ind var den der igen. Hvad
går der galt.

Håber I kan hjælpe før jeg mister alt håret.

Vh. Palle

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-09-09 20:22

Paw skrev, Den 28-09-2009 19:59:
> Jeg troede, at problemet var løst, da jeg geninstallerede. Det var det
> også i starten, men i det øjeblik IE8 kom ind var den der igen. Hvad
> går der galt.

Prøv at gå til loginsiden og slå kompatibilitet til. På engelsk er det:

Tools -> compatibility view.

På dansk er det nok noget i retning af:

Funktioner -> kompatibilitetsvisning,

Fra : Paw

Dato : 29-09-09 14:34

On Mon, 28 Sep 2009 21:21:38 +0200, Jens Jensen <a@a.invalid> wrote:

>Prøv at gå til loginsiden og slå kompatibilitet til. På engelsk er det:
>
>Tools -> compatibility view.
>
>På dansk er det nok noget i retning af:
>
>Funktioner -> kompatibilitetsvisning,

Tak for svaret til Jens.

Desværre virker det ikke.

Vh. Palle

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 29-09-09 14:57

On Tue, 29 Sep 2009 15:33:33 +0200, Paw wrote in
dk.edb.internet.software.browser
<o234c5hml2i1f0r5edoqsur6rm1lmti04s@4ax.com>:

>Tak for svaret til Jens.
>
>Desværre virker det ikke.

Jeg kommer i tanke om at en af mine venner har haft et lignende problem.
Det var sikkerhedsindstillingerne i IE8 det var galt med.

Prøv at sætte sikkerheden til "Mellem"

Funktioner > Internetindstillinger > fanen Sikkerhed
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen