Shut it off!!! (Hvilken film)
Fra : Optimus Prime

Dato : 02-10-09 07:26

Jeg stødte på et stykke musik (psytrance) hvor man havde samplet fra en
film... Det er en skinger kvindestemme, som desperat råber "Shut it off"

Det sagde mig et eller andet, så nu går jeg og tænker som en gal på hvad
det er for en film - har en ide om det er en relativt kendt (gyser)film
og får et billede på nethinden af en kvinde som står og holder sig for
ørerne mens hun råber; men har ikke rigtig noget at basere det på...

Desværre var det på netradio, så jeg kan ikke sige hvad musiknummeret
hedder

Fra : Lyhn

Dato : 03-10-09 03:22

Optimus Prime wrote:
> [...]
> basere det på...
> Desværre var det på netradio, så jeg kan ikke sige hvad musiknummeret

Er du sikker på at det er fra en film?

Kunne det mon være "Sister Mary Elephant" af Cheech og Chong der er samplet
fra?
http://www.themadmusicarchive.com/song_details.aspx?SongID=194

Fra : Wishmaster

Dato : 26-10-09 16:40

On 2 Okt., 07:26, Optimus Prime <opti...@prime.dk> wrote:
> [...]
> ørerne mens hun råber; men har ikke rigtig noget at basere det på....
>
> Desværre var det på netradio, så jeg kan ikke sige hvad musiknummeret

Ved ikke om du så den første besked jeg skrev, så jeg prøver igen :)
Det er fra Evil Dead

Fra : Optimus Prime

Dato : 27-10-09 13:51

Wishmaster skrev:
> Ved ikke om du så den første besked jeg skrev, så jeg prøver igen :)
> Det er fra Evil Dead

Doh!!! Selvfølgelig... Det er jo fra den scene hvor de lytter til
båndoptageren... Vidste jeg kendte den...

Tak for det, så kan jeg sove godt igen