Hvad sker der lige med titler?
Fra : KIm2000

Dato : 27-09-09 14:17

Jeg har spurgt de første 3 gange, men jeg kunne dengang ikke finde filmen,
og efterhånden har jeg gjort det til standard at forsøge en gang om året at
finde filmen.

Jeg skrev ikke titlen ned, da jeg regnede med jeg bare kunne google mig
tilbage, men det ser ud til at indlæg af Kim2000 åbenbart ikke findes
længere tilbage end et par måneder? Selvom jeg har brugt det samme nick
siden år 2000.

Så jeg må med stor beklagelse og undskyldelse bede om titlen atter engang.

Store sten, der på en fremmede planet æder astronoterne. Der er et hegn
udenfor, men det går på et tidspunkt i stykker. Filmen slutter med at de
kæmper sig ud, mens der er et par stykker der bliver ædt. Den er formentlig
sort-hvid, selvom jeg husker den som rød. Den er filmet med point-of-view
teknik og som 6-8 årig var den meget skræmmende. En af dem der svarede
oplyste at den jævnligt var oppe og vende.

Fra : JYH

Dato : 27-09-09 15:20

KIm2000 wrote:
> [...]
> mig tilbage, men det ser ud til at indlæg af Kim2000 åbenbart ikke
> findes længere tilbage end et par måneder? Selvom jeg har brugt det

Søg via Google Groups:
http://groups.google.com/

Skriv: Kim2000 group:dk.kultur.film
i søgefeltet, så kan du se flere år tilbage.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 27-09-09 16:29

KIm2000 skrev:

> [...]
> point-of-view teknik og som 6-8 årig var den meget skræmmende. En af dem
> der svarede oplyste at den jævnligt var oppe og vende.

Var det mon ikke en af den "farlig-serie" som DR sendte engang i 1982.
Farlig Planet var én af filmene:
http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=539

Mikkel
--
Weblog fra Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/blog/

Fra : KIm2000

Dato : 27-09-09 22:16

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i meddelelsen

> Var det mon ikke en af den "farlig-serie" som DR sendte engang i 1982.
> Farlig Planet var én af filmene:
> http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=539

Takker, der er desværre fortsat ingen der udbyder filmen til salg, ja end
ikke torrent kan hjælpe. Det ser skidt ud med den film.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 27-09-09 23:05

"KIm2000" <kim2000@mail.dk> wrote in

> "Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i meddelelsen

> Takker, der er desværre fortsat ingen der udbyder filmen til salg, ja
> end ikke torrent kan hjælpe. Det ser skidt ud med den film.

Dobbelt moralske Google siger noget andet ang. torrent.

--
Henrik Laursen

Fra : Kim2000

Dato : 17-10-09 11:15

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> "KIm2000" <kim2000@mail.dk> wrote in

> Dobbelt moralske Google siger noget andet ang. torrent.

Jeg kan sagtens finde nogle der vil have betaling for at downloade filmen,
men jeg vil da ikke betale pirater penge for andres film. Egentlig vil jeg
gerne købe filmen, men 400 kroner for et gammel vhs bånd med fransk tale er
altså ikke lige det jeg forstår ved en mulighed (amazon)

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 17-10-09 13:09

Kim2000 skrev:
> [...]
> Egentlig vil jeg gerne købe filmen, men 400 kroner for et gammel vhs
> bånd med fransk tale er altså ikke lige det jeg forstår ved en mulighed

Hvad med at skrive til Caspar Vang på uncut.dk og spørge hvor han købte
sit eksemplar? uncut at uncut.dk

Mikkel

Fra : Optimus Prime

Dato : 19-10-09 08:40

Kim2000 skrev:
> [...]
> Egentlig vil jeg gerne købe filmen, men 400 kroner for et gammel vhs
> bånd med fransk tale er altså ikke lige det jeg forstår ved en mulighed

Hvis du bare vil se filmen, så har jeg den liggende som rip i DivX -
tror næppe vi træder nogen alvorligt over tæerne mht. rettigheder

Skriv evt. til mig på min ofir mailkonto - den hedder Moonpie@ foran

Fra : Optimus Prime

Dato : 28-09-09 09:19

KIm2000 skrev:
> Takker, der er desværre fortsat ingen der udbyder filmen til salg, ja
> end ikke torrent kan hjælpe. Det ser skidt ud med den film.

Jeg har faktisk lige set den, 27½ år efter jeg ikke turde se den
færdig... Så der faldt en sten fra mit hjerte ha ha

Den er hentet fra nettet via torrent (fra en privat tracker), så den
findes derude... Selve filmen er slemt ringe set med nutidens øjne; men
når man skal, så skal man

Fra : Michael 'silver'

Dato : 28-09-09 21:18

Er der en scene hvor de undersøger nogle lig i rumdragter på stationen hvor
det viser sig at maven braser sammen fordi det har ædt dem?, husker den
scene stadigvæk....

Mvh
Silver.

Fra : Optimus Prime

Dato : 29-09-09 07:30

Michael 'silver' skrev:
> Er der en scene hvor de undersøger nogle lig i rumdragter på stationen hvor
> det viser sig at maven braser sammen fordi det har ædt dem?, husker den
> scene stadigvæk....

Ja det lyder som den