Hanna Montana
Fra : KIm2000

Dato : 26-09-09 19:04

Vi kunne ikke finde den som lejefilm, så det blev som købefilm. Og nej, 179
kroner er den godt ikke værd, men den er da ganske sød, ja næsten kvalmende
sød og pussenusse. Jeg vil tro de fleste Hanna fans får nogenlunde hvad man
forventede, men det er helt klart en forvokset tv film. Men den er sjov,
hyggelig og her i huset kunne vi godt lide den.

Meeeen: http://www.imdb.com/title/tt1114677/

3,3 på IMDB.

Det placerer den under Postal The movie og kun lige over Date Movie og Meet
the spartans!!

Fra : KIm2000

Dato : 26-09-09 20:12

"KIm2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> 3,3 på IMDB.
>
> Det placerer den under Postal The movie og kun lige over Date Movie og

Jeg glemte lige at musikken naturligvis er fremragende, og nu da jeg lige
googlede på den kan jeg se at den er blevet slagtet af alle aviser. Det er
for mig helt uforståeligt, den byder præcis på det som man forventer, hvis
man er fan af Hannah så får man altså helt igennem det man ønsker. Mine 4
piger (ældste er 12) elskede den og både mor og far sad altså og så en feel
good good film. De fire havde iøvrigt set den før i bio

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-09-09 20:40

KIm2000 skrev:

> [...]
> igennem det man ønsker. Mine 4 piger (ældste er 12) elskede den og
> både mor og far sad altså og så en feel good good film. De fire

Hverken danske anmeldere eller flertallet af IMDb's brugere er unge
piger, så man skal måske ikke forvente, at deres dom svarer til
kernepublikummets. Til gengæld er de unge piger vist ret gode til at
ignorere anmeldere, forældre og alle andre, når de først får færten af
noget, de kan lide.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : KIm2000

Dato : 26-09-09 22:13

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
news.u0vp8msvcsbt41@peter...

> [...]
> kernepublikummets. Til gengæld er de unge piger vist ret gode til at
> ignorere anmeldere, forældre og alle andre, når de først får færten af

Det må være den der med at vurderer en film udfra dens præmisser.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 27-09-09 18:35

"KIm2000" <kim2000@mail.dk> wrote in message

> Det må være den der med at vurderer en film udfra dens præmisser.

Nænej, en film skal anmeldes udfra anmelderens præmisser. Det er da trods
alt ærligt til en vis grad, så kan man være enig eller ej.

Die-hard fans vil jo se en lortefilm uanset anmeldelserne, men de fleste
andre vil gerne have en seriøs vurdering.

Ole Thomsen

Fra : ASKF

Dato : 05-10-09 10:18

Ole Thomsen ytrede sig i <h9o7nt$vbl$1@news.net.uni-c.dk> med dette:

> [...]
>
>Die-hard fans vil jo se en lortefilm uanset anmeldelserne, men de fleste
>andre vil gerne have en seriøs vurdering.

Både og, en anmelder bør så ikke anmelde film af typer/genrer han/hun
normalt ikke bryder sig om.

Faktisk burde bør en anmeldelse bestå af tre dele, hvor den første
beskriver forventningerne inden filmen. Den anden oplevelsen af filmen
og til slut en vurdering hvor der tages udgangspunkt i den første del.

Forestil dig en ung mand som er sportsfanatiker, vild med actionfilm
samt hader dramaer, anmelde en "Sex and the City" film. Det er vist ret
tvivlsomt at flertallet af den kvindlige målgruppe til filmen kan bruge
den anmeldelse til noget.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-09-09 02:27

Peter Brandt Nielsen wrote:
> [...]
> kernepublikummets. Til gengæld er de unge piger vist ret gode til at
> ignorere anmeldere, forældre og alle andre, når de først får færten af

Gælder det samme ikke for heroinafhængige?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org