Bollywood i biffen?
Fra : Steen

Dato : 26-09-09 17:58

http://www.apple.com/trailers/independent/dilbolehadippa/

Ville da være en forfriskende nyhed i biffen - men der er måske ikke
stort nok publikum til den slags?

Alene lydsiden (som er biografernes store force) kunne godt lokke mig
ind og se den

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-09-09 20:33

Steen skrev:

> [...]
> stort nok publikum til den slags?
>
> Alene lydsiden (som er biografernes store force) kunne godt lokke

Der har været en del Bollywood på filmfestivaler og særarrangementer
gennem de sidste ti år. Almindelig biografpremiere bliver det ikke så
tit til, men selv da er det jo kun nogle få biografer i de største
byer, der har dem.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Steen

Dato : 27-09-09 09:02

On 2009-09-26 21:33:21 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@gmail.com> said:

> [...]
> gennem de sidste ti år. Almindelig biografpremiere bliver det ikke så
> tit til, men selv da er det jo kun nogle få biografer i de største

Jeg ved de planlægger operabio i BioCity Randers, så måske kunne der
knibes en Bollywood ind, engang imellem

Fra : KIm2000

Dato : 27-09-09 09:19

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> nok publikum til den slags?
>
> Alene lydsiden (som er biografernes store force) kunne godt lokke mig ind

Kan du i din vildeste fantasi forstille dig at nogle skulle ønske at betale
85 kroner for en billet til en film med ukendte skuespillere, ukendt musik
og et Bollywood-ry?? Alene coveret har fået mig til at løbe skrigende væk.

Fra : Steen

Dato : 27-09-09 13:28

On 2009-09-27 10:19:18 +0200, "KIm2000" <kim2000@mail.dk> said:

> [...]
>>

> Kan du i din vildeste fantasi forstille dig at nogle skulle ønske at
> betale 85 kroner for en billet til en film med ukendte skuespillere,

Sagtens. Ser du kun film med skuespillere du kender?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-09-09 11:28

KIm2000 wrote:
> [...]
> og et Bollywood-ry?? Alene coveret har fået mig til at løbe skrigende væk.

De fleste film jeg ser er med skuespillere jeg ikke kender, og musik
jeg ikke kender... Så det kan jeg da sagtens forestille mig.

Jeg ville gerne give 85kr for at se en Bollywood-film af og til.

// Hans

Fra : Steen

Dato : 03-10-09 10:47

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
> jeg ikke kender... Så det kan jeg da sagtens forestille mig.
>
> Jeg ville gerne give 85kr for at se en Bollywood-film af og til.

Jeg har faktisk opdaget, at man kan låne et hav af den slags film,
ganske gratis på det lokale bibliotek.
Godtnok er det vist de færreste der har danske undertekster - og nogle
af dem er stadig i 4:3
Men alligevel - det er da ganske forrygende (de er sikkert tiltænkt
diverse indvandrere, men derfor kan vi andre jo godt kigge med
alligevel)

Har det lokale bibliotek ingen af disse film, så kan man faktisk
bestille på bibliotek.dk - og så kommer de helt automatisk til dit
lokale bibliotek
--
Steen