Kan det passe, at YouTube FORRINGER lyd-kv~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-09-09 11:29

NB! Dette indlæg er X-postet til 3 nyhedsgrupper

Øh ...

(I fortsættelse af mit indlæg, se evt ...)

Sent: Thursday, September 24, 2009, CET 13:08, GMT 11:08
Subject: Hvordan downloader man selve billederne og musik-lyden ?
09784 news:4abb5321$0$284$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.edb.programmering/msg/f9a99ce8d1ada0f9

For at se om tingene fungerede, downloadede jeg en MP4-fil fra:

vineyardrecordsuk
May 22, 2007
You are a Holy God - Vineyard UK
http://www.youtube.com/watch?v=sfjjNFnZ_jE

Den er på 13.875.597 bytes bestående af ...

Video (i filen) er på ...

400 x 226 pixel
246 kbps Bit rate
30 billeder/s
400:226 format
H.264/AVC
00:05:05.600 længde

Audio (i filen) er på ...

56,88 kbps Bit Rate
2 Channels
44100 Hz Sample Rate
MPEG2/4 Audio Format
00:05:05.573 længde

Og denne fil up-loadede jeg så (uden at pille i den) til ...

TheServantOfMichael
September 25, 2009
You are a Holy God, Vineyard UK
http://www.youtube.com/watch?v=AbgXwsGH4p8

Så langt, så godt ...

Men så opdagede jeg, at lyden (i kopiet) var blevet dårligere ...

Først troede jeg, at jeg havde fjumret i det mht. FLV- og MP4-filerne, således at jeg havde fået fat i en mono-udgave.

Men nu her i dag downloadede jeg så min kopi-fil og data'erne er følgende:

Den er nu *ændret* og blevet på 14.019.263 bytes (ca. 144 KB ekstra),
bestående af ...

Video (i filen) er på ...

400 x 226 pixel
270 kbps Bit rate
30 billeder/s
400:226 format
H.264/AVC
00:05:05.600 længde

Audio (i filen) er på ...

46,73 kbps Bit Rate
2 Channels
44100 Hz Sample Rate
MPEG2/4 Audio Format
00:05:06.108 længde

VideoBitRaten er altså blevet sat lidt op, og ...

AudioBitRaten, derimod, er blev sat væsentlig ned ...
(fra 57 til 47 kbps)

Lyd-kvaliteten nu ret ELENDIG, som om det kommer fra en dåse!

(Ordet *skiderrik* "strejfede" mit sind.)

Hvorfor gør YouTube det ?

(Det er jo *sabotering* af kunsterens design!)

Og er det en normal procedure (hos YouTube) ?

Og i så fald:
Findes der er et *alternativ* til YouTube ?

With kind regards,
Last OUTPUT: 09791 news:4abcd114$0$285$14726298@news.sunsite.dk
09790 news:4abcc133$0$285$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 9797

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-09-09 11:33

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:4abdecdd$0$288$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Nå, for dælen. Jeg kom til at adressere mit indlæg forkert, sorry ...

9798

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-09-09 19:23

Jesus-loves-you skriver:

> NB! Dette indlæg er X-postet til 3 nyhedsgrupper

Hvad i alverden har det med tv+video at gøre?

Klaus

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-09-09 15:05

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> NB! Dette indlæg er X-postet til 3 nyhedsgrupper

lad være med det spørg i dk.velkommen hvor dit indlæg høre hjemme og post
det der - dit indlæg har 0 at gøre i dk.kultur.film osv.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-09-09 07:41

"Bo Mørch Mogensen" skrev ...

> lad være med det spørg i dk.velkommen hvor dit indlæg høre hjemme og post
> det der - dit indlæg har 0 at gøre i dk.kultur.film osv.

Hmm ...

(Jeg vidste ikke, at du også måske er ved at blive et brokkehoved,
eller hva' ?)

Jo, disse mine indlæg har nétop noget at gøre med både videoredigering,
film og musik, fordi ...

1.
Det ér et alvorligt problem, når ens kunstværk bliver *spoleret*. Det gælder
både mht. et musikstykke eller en (kort)film-produktion.
Hvem gider fx. høre på noget forvrænget musik, eller se en film med
dårlig lyd (og billedkvalitet) ?

Dernæst ...

2.
Problemstillingen, som oprindelig var selve denne tråds emne *kan* involvere
brugere af disse nyhedsgrupper, men langtfra alle brugere læser i alle grupper!

Mr. D f.eks. skriver nogengange på ...
News:dk.edb.videoredigering
News:dk.kultur.film

men IKKE på ...
News:dk.kultur.musik

Så hvis man skal ha' fat i ham, fordi han ved et-eller-andet, fordi han har gjort
sig nogle *erfaringer*, da nytter det ikke noget at kontakte ham på
musik-gruppen.

Og på tilsvarende vis mht. en bruger, som kun læser i musik-gruppen. Dér nytter
det heller ej noget at kontakte denne på film-gruppen.

Og så fremdeles.

Derfor X-postningen fra *min* side!

Det er så *din* (og andres) opgave ved svarpostning at AFKLIPPE de nyhedsgrupper
som i mellemtiden er blevet irrelevante.

Fx. spørger jeg (som en bibemærkning) Mr. D i mit indlæg til ham, se evt. ...

Sent: Sunday, September 27, 2009, CET 08:01, GMT 06:01
09804 news:4abeffb8$0$279$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.edb.videoredigering/msg/2de52180376eccb3

> Hva' ... jeg så Jeres annonce i Udfordringen. Hvordan gik møderækken i går
> i Randers (om Endetiden) ?

Og hvis Mr. D vil uddybe dette med mere end blot en kort bemærkning, da bør han
poste sin indlæg fx. i den kristne nyhedsgruppe, fordi det er blevet irrelevant i disse
kulturelle og tekniske nyhedsgrupper, apropos begrebet off-topic!

With kind regards,
Last OUTPUT: 09805 news:4abf0224$0$291$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 9806

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-09-09 02:25

Jesus-loves-you wrote:
> NB! Dette indlæg er X-postet til 3 nyhedsgrupper
[...]

Jeg hæfter mig ved, at du har begået noget der stort set ligner et
almindeligt Usnetindlæg skrevet af et almindeligt menneske.

Kan du ikke gøre os alle, inklusive dig selv, en stor tjeneste, og blive
ved med det fremover? Så kan det jo være der er nogle, der gider læse
dine indlæg, og måske endda besvare dem.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org