Pigen der legede med ilden
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 25-09-09 23:03

http://www.kino.dk/Film/P/PI/Pigen-der-legede-med-ilden.aspx - ja så var jeg
noget så sjældent som i Biografen - havde lige set mænd der hader kvinder
for anden gang for et par dage siden - fremragende film - min bedre ½ del
havde godt nok været ind og se 2 eren og var udvandret efter 1½ time - men
jeg tænkte det var sgu nok fordi hun ikke havde set 1 eren - men der i tog
jeg fejl - Jesus for en gang mag værk - filmen er i sin helhed kaotisk
ustruktureret og mangel fuld , hvad der da også gives en forklaring på sagen
er pigen der leger med ilde er købt af svensk tv der vist har lavet 25
afsnit af sikker 50 min eller en 1 times længde i lyste af succesen med mænd
der hader kvinder begår man så den geni strejf at lave en film ud af de 25
afsnit hvad giver en over 2 t 30 min lang film lidelse - til trods for hoved
personerne gør det så godt som de efter omstændighederne kan så er det da
godt nok længe siden jeg har set noget så ringe.

Bedste hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-09-09 23:33

Bo Mørch Mogensen skrev:

> [...]
> af succesen med mænd der hader kvinder begår man så den geni
> strejf at lave en film ud af de 25 afsnit hvad giver en over

Det forlyder fra producenterne, at tv-udgaven af de tre film bliver på
i alt seks afsnit på hver 90 minutter, dvs. tre timer til hver
historie.

Jeg overvejer at droppe biografturen og vente på tv-udgaven.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-09-09 01:49

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news.u0t3kpeqcsbt41@peter...

> Det forlyder fra producenterne, at tv-udgaven af de tre film bliver på i
> alt seks afsnit på hver 90 minutter, dvs. tre timer til hver historie.
>
> Jeg overvejer at droppe biografturen og vente på tv-udgaven.

der skåner du dig selv for meget .... om end den første er bestemt værd at
se ..