Bedste Beck DVD ?
Fra : John Hastesag

Dato : 25-09-09 18:18

Har ikke set en eneste af Beck-filmene i TV eller biografen. Ekstra Bladet
udsender hele serien pt.

Nogen hér der kan anbefale den bedste og mest spændende episode af Beck ?

Fra : Steen

Dato : 25-09-09 22:17

On 2009-09-25 19:18:29 +0200, "John Hastesag" <jh@txa.com> said:

> Nogen hér der kan anbefale den bedste og mest spændende episode af Beck ?

Det gad jeg også godt vide - for det er i hvert fald ingen af dem jeg har set

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-09-09 22:28

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 25-09-09 23:05

"John Hastesag" <jh@txa.com> skrev i en meddelelse
> Har ikke set en eneste af Beck-filmene i TV eller biografen. Ekstra Bladet
> udsender hele serien pt.
>
> Nogen hér der kan anbefale den bedste og mest spændende episode af Beck ?

Hmm nu er de vist lavet af flere omgange jeg mener der kom nogen i 80 erne
også nogen igen 20 år efter over sjøwall og waløs fremragende romaner
jeg har nok set dem men jeg synes ikke de har gjort det store indtryk , men
de har deres berettigelse - jeg ved ikke om terroristerne er filmatiseret
men det er ihvertilfælled den bedste af bøgerne og også den sidste ..