Voodoo
Fra : KIm2000

Dato : 24-09-09 17:49

Så en fransk film med titlen Voodoo hos Aldi. En skræmmende maske på
coveret, Gérard Depardieu på rollelisten. Jeg satte den igen fordi den var
fransk. Nu leder jeg så efter den på nettet for at se om det var godt jeg
droppede den. Jeg kan ikke finde den, nogle der kan hjælpe.

mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-09 18:01

> [...]
> var fransk. Nu leder jeg så efter den på nettet for at se om det var godt
> jeg droppede den. Jeg kan ikke finde den, nogle der kan hjælpe.

Kunne det være den her.

http://www.imdb.com/title/tt0325948/

Kimilar