Age of Stupid...hvor?
Fra : Zeki

Dato : 23-09-09 14:30

Filmen alle taler om, men som denne "stupide" person - mig! - ikke kan finde
ud af hvor kan ses.

Intet på biobooking.dk eller scope.dk, men masser af artikler om "premieren
i Danmark"

What the...!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-09-09 16:11

Zeki skrev:

> [...]
> kan finde ud af hvor kan ses.
>
> Intet på biobooking.dk eller scope.dk, men masser af artikler om

Planetariet i København.

http://www.tycho.dk/

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Zeki

Dato : 23-09-09 16:29

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news.u0pts8dccsbt41@peter...

> Planetariet i København.
>
> http://www.tycho.dk/

Arh... den havde jeg ikke lige tænkt på, da det jo er en spillefilm. Men
naturligvis.

Tak.