MS Windows
briani 27239
NERO 8, Wave Editor ??
Fra : frank

Dato : 12-10-09 17:00

Hej. Er der nogen som kan fortælle mig om NERO 8 indeholder "nero wave
editor" til at overføre/gemme og brænde vinylplader og bånd på CDér ??

(kunne ikke finde en bedre gruppe at spørge i, håber OK)

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Lyrik

Dato : 12-10-09 14:08

On 12 Okt., 17:59, "frank" <frank...@mail.dk> wrote:
> [...]
> editor" til at overføre/gemme og brænde vinylplader og bånd på CDér ??
>
> (kunne ikke finde en bedre gruppe at spørge i, håber OK)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nu er den jo oppe i NERO 9 revisited. Du kan tage en 14 dages
prøveversion ned og lave arbejdet.

Jens

Fra : frank

Dato : 12-10-09 21:28

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nu er den jo oppe i NERO 9 revisited. Du kan tage en 14 dages
prøveversion ned og lave arbejdet.

Jens

Ja Jens, men jeg vil nøjes med at købe ver. 8 (som er billigere) og jeg er
kun interesseret i wave editor - som jeg skal bruge meget længere end 14
dage.

v.h. frank.

Fra : ttoet

Dato : 12-10-09 22:21

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> editor" til at overføre/gemme og brænde vinylplader og bånd på CDér ??
>
> (kunne ikke finde en bedre gruppe at spørge i, håber OK)

Hvad med Audacity? Det er gratis og fungerer fint til opgaven. Jeg har stor
glæde af programmet, som jeg har brugt til at rippe mine gamle vinylplader
til CD. Særligt muligheden for at fjerne "hvid støj" og støj fra ridser, er
meget anvendelig (ihvertfald til mine oldgamle vinyler). Det tager sin tid,
men hva', de lange vinteraftener skal jo bruges til noget .
Thoeger

Fra : ..::jmj::..

Dato : 16-10-09 16:43

ttoet har bragt dette til verden:
> [...]
> meget anvendelig (ihvertfald til mine oldgamle vinyler). Det tager sin tid,
> men hva', de lange vinteraftener skal jo bruges til noget .

Tilslutter mig forrige taler... bruger også Audacity og bruger også de
kommende lange vinteraftener til at få det gamel vinyl gemt på CD

Jørgen