Erfaringer med Win4Lin?
Fra : Søren Christensen

Dato : 01-08-01 22:51

Jeg er lidt interesseret i at anskaffe Nettraverse Win4Lin, men vil gerne
høre, om der er nogle, der kender programmet, og som gerne vil dele lidt
erfaringer -- gode som dårlige.

Særligt vil jeg høre om det er muligt at bruge homebanking på denne måde.
BG-Bank, er øjensynligt kun interesseret i kunder der bruger Windows!

Endvidere vil jeg gerne høre om erfaringer med adgangen til SCSI-enheder,
om det går glat igennem.

Med venlig hilsen.

Fra : Peter Andersen

Dato : 02-08-01 17:23

In article <3b687993$0$2665$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
=?ISO-8859-1?Q?S=F8ren?= Christensen <severino@c2i.net> wrote:

> [...]
> Windows!
>
> Endvidere vil jeg gerne høre om erfaringer med adgangen til

Jeg bruger win4lin til min palm samt til programering af atmel ****51 CPU
Disse CPU'er bliver programeret over seriel porten uden problemer. Man
skal bare holde sig under 19200 baud. Jeg kører også Delphi under win4lin.
For at værer ærlig det kan godt værer man er for gammel men mindstorm
fra Lego kører også. Kort sagt jeg har ikke fundet noget der ikke virker.
Det med SCSI kan jeg ikke se problemer i da alt filhåndtering varetages
af Linux. I konfigurationen fortæller du Win4lin hvilke drev der er hvor
eks. /dev/hdb4/home/sjov -> e:
Jeg ved der har været problemer med nogle glibc men hvilket kan jeg ikke
huske. Det er også lige meget nettraverse har opdateringerne.
Men for at gøre det kort hent de demo fra dem og prøv. Så kan du selv se
om det virker. Hvis du får BG-Bank til at virke / ej virke , så giv besked
(det kunne være at man skulle prøve det der home-banking)

/Peter Andersen