Bliver indkøbsvogne/kurve's håndtag rengjo~
Fra : bosol

Dato : 10-10-09 05:26

Den vigtigste regel for at undgå at influenzaen overhovedet opstår er
at følge sundhedsstyrelsens anbefalinger.
Områder og ting, som mange rører ved skal rengøres ofte. Det gælder
f.eks. dørhåndtag, toiletter, vandhaner, tastaturer, legetøj mv.
Mit spm. er Supermarkeds indkøbsvogne/kurve's håndtag ikke så
vigtige ?
vh Bo

Fra : Kim2000

Dato : 10-10-09 12:57

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> f.eks. dørhåndtag, toiletter, vandhaner, tastaturer, legetøj mv.
> Mit spm. er Supermarkeds indkøbsvogne/kurve's håndtag ikke så

Sikkert, tag et par handsker på hvis det bekymrer dig, vognene bliver helt
sikkert ikke rengjorte.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-10-09 13:02

bosol wrote:
> [...]
> f.eks. dørhåndtag, toiletter, vandhaner, tastaturer, legetøj mv.
> Mit spm. er Supermarkeds indkøbsvogne/kurve's håndtag ikke så

Tror godt du kan tøffe hen og skaffe dig et lager af engangsspritklude som
fylder meget lidt. De er vist din løsning. Regn ikke med at butikken gør
det. Tænk på at det nærmest er umuligt for dem at komme praktisk til dem.

--
/Frank

Fra : Hauge

Dato : 10-10-09 13:02

bosol wrote:
> Den vigtigste regel for at undgå at influenzaen overhovedet opstår er
> at følge sundhedsstyrelsens anbefalinger.

Hvor mange af de "lovede" er døde af denne influenza? Netop, alt for få. Så
synes du det er et stort problem?
Men er du bange for det, skulle du nok bare undgå at stoppe fingrene i
munden eller næsen, så er problemet ret sikkert væk.

Mvh Hauge

Fra : bosol

Dato : 10-10-09 06:05

On 10 Okt., 14:56, "Kim2000" <kim2...@mail.dk> wrote:

> Sikkert, tag et par handsker på hvis det bekymrer dig, vognene bliver helt
> sikkert ikke rengjorte.

dvs. fru "Jensen" tager fat i indkøbsvognens håndtag og bagefter rører
ved slagterens ompakkede kødpakker i kølemontren, tager en efter en op
og rører pakken, lægger tilbage og næste kunde gør det samme, ulækkert
- derfor kan anbefales køb hos en ægte slagterbutik, hvis denne findes
i byen.
vh Bo

Fra : Hauge

Dato : 10-10-09 13:07

bosol wrote:
> dvs. fru "Jensen" tager fat i indkøbsvognens håndtag og bagefter rører
> ved slagterens ompakkede kødpakker i kølemontren, tager en efter en op
> og rører pakken, lægger tilbage og næste kunde gør det samme, ulækkert

Spiser du indpakningen? Jeg gør ikke.. Jeg tager den af og smider den væk,
også selvom den til tider ser meget lækker ud..

> - derfor kan anbefales køb hos en ægte slagterbutik, hvis denne findes
> i byen.

Gudfader..

/Hauge

Fra : Kim2000

Dato : 10-10-09 13:47

> [...]
> og rører pakken, lægger tilbage og næste kunde gør det samme, ulækkert
> - derfor kan anbefales køb hos en ægte slagterbutik, hvis denne findes

Sådan er livet, hvis du vil have service så henvender du dig bare i en butik
der yder dette - og naturligvis betaler det eksta som servicen koster. I
Netto var der i dag 2 ansatte på arbejde, i Aldi var der een. Det accepterer
man fordi lortet er billigt.

Fra : Jubii

Dato : 11-10-09 07:46

[...]

Nåh, det var bare en reklame du skulle ud med. føj for satan.
Brug en snakgruppe.

Fra : Ralph

Dato : 10-10-09 13:25

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i en meddelelse
Den vigtigste regel for at undgå at influenzaen overhovedet opstår er

Sygdommen ER opstået, og enten får man en vaccine eller også bli'r man syg,
det er ligeså sikkert som at du dør inden du fylder 130 år.

--
Ralph - som vistnok har haft den, jeg var i hvert tilfælde forkølet i sidste
uge.

Fra : KaZ

Dato : 10-10-09 15:31

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message news:hapuf2$sp2$1@aioe.org...
> [...]
>
> Sygdommen ER opstået, og enten får man en vaccine eller også bli'r man
> syg, det er ligeså sikkert som at du dør inden du fylder 130 år.

eller snarere - man får en vaccine og bliver syg.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-10-09 15:33

Ralph wrote:
> [...]
>
> Sygdommen ER opstået, og enten får man en vaccine eller også bli'r man syg,
> det er ligeså sikkert som at du dør inden du fylder 130 år.

Er du sikker på, at han dør før han bliver 130?

Hvori består denne sikkerhed?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Ralph

Dato : 10-10-09 15:56

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
> Er du sikker på, at han dør før han bliver 130?
> Hvori består denne sikkerhed?

Helt sikker kan man jo ikke være, men jeg er da med på at vædde en kasse
Tuborg - hvem er med?

--
Ralph

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-10-09 16:14

"
--
Ralph - som vistnok har haft den, jeg var i hvert tilfælde forkølet i sidste
uge

"

Nu synes jeg så at du burde slå på at du ikke kan få det.

Svineinfluenzaen rammer mig bekendt ikke - svin

--
/Frank

Fra : KT

Dato : 10-10-09 22:10

Lad nu være at gå op i hyseri - kommer influenzaen kan det være lidt
ligegyldigt hvordan du bliver smittet - er du modtagelig undgår du det ikke
medmindre du placerer dig selv og dine nærmeste i en hermetisk tillukket
osteklokke.

Knud