Kød, blodtype og flatus
Fra : Per®

Dato : 24-09-09 05:30

En ven mente at vide, at man, hvis man har en bestemt blodtype, skal undgå
at spise kød, da det giver megen flatus

Er der noget om snakken?

Per*

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 24-09-09 22:41

Per® skrev:
> En ven mente at vide, at man, hvis man har en bestemt blodtype, skal undgå
> at spise kød, da det giver megen flatus
>
> Er der noget om snakken?
>
> Per*

Ehm - Nu er vi vist ude i noget der hører åndemaneri og auralæsning til.
Kød er protein. Det nedbrydes til aminosyrer. Da der jo kun findes et
begrænset antal aminosyrer og fordelingen er forskellig afhængig af
hvilken type kød der spises, så ser jeg ikke umiddelbart nogen
sammenhæng. Endvidere er blodtypen bestemt af overflade-KULHYDRATER på
de røde blodlegemer og ikke proteiner, så det virker enormt hokus pokus
agtigt det her :/

Fra : Per®

Dato : 25-09-09 04:39

"Jesper Mehlsen" <

> så det virker enormt hokus pokus agtigt det her :/

Tak, den forklaring vil jeg give tilbage til min ven. Jeg tænkte nok det var
noget fis...

mvh Per*

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-09 16:43

"Per®" <nospam@nospam.ru> skrev i en meddelelse
> En ven mente at vide, at man, hvis man har en bestemt blodtype, skal undgå
> at spise kød, da det giver megen flatus
>
> Er der noget om snakken?
>
> Per*

Men dog er der så meget om sagen, at når jeg kun spiser grønsager - altså
lever som vegetar - lugter afføring og luft ikke så slemt som hvis jeg også
indtager kød.
(Hold da op - det lyder helt som noget en vis Hr Bo kunne have fundet på!)

Men altså det der fis med blodtyper og kost er stadig noget hokus pokus.

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-09-09 15:16

Per® skrev den 24-09-2009 06:29:
> En ven mente at vide, at man, hvis man har en bestemt blodtype, skal undgå
> at spise kød, da det giver megen flatus
>
> Er der noget om snakken?

Nej!

Og hvad er problemet med en solid omgang prutning?
Det betyder vel bare, at ens tarmsystem virker!

mvh

Carsten