Jagen/stikken i kroppen?!
Fra : MariaH

Dato : 21-09-09 21:37

Jeg har de sidste par dage døjet med tiltagende hoste samt hede-kulde ture.
Ifølge lægevagtens udtalelse efter konsultation hos denne, har jeg pådraget
mig en mindre gang influenza/forkølelse. Desuden mener denne (lægevagten) at
jeg har en nerve der har sat sig fast under mit ene skulderblad..... dette
vurderer han udfra at jeg desuden de sidste par dage ligeledes har haft
jagen og stikken i den ene side af kroppen.
Denne jagen og stikken har nu forplantet sig til den anden side af kroppen
også,og idag også ned i fingerspidserne.

Jeg er ret meget i tvivl om lægevagtens vurdering, var også til egen læge
idag,hvilket jeg heller ikke blev ret meget klogere af.
Kan en nerve der har sat sig fast, virkelig lave så megen ravage i kroppen??

--
Maria

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-09-09 23:18

MariaH wrote:
> [...]
> læge idag,hvilket jeg heller ikke blev ret meget klogere af.
> Kan en nerve der har sat sig fast, virkelig lave så megen ravage i

Jeps. Det kan den sagtens.

Særligt hvis man er extra sengeliggende.

--
/Frank

Fra : Marianne

Dato : 22-09-09 14:35

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> idag,hvilket jeg heller ikke blev ret meget klogere af.
> Kan en nerve der har sat sig fast, virkelig lave så megen ravage i

Oh ja - det kan den. I dit sted ville jeg med det vuns gå til en god massør
for at få tingene skubbet på plads.

mvh
Marianne

Fra : MariaH

Dato : 22-09-09 21:04

> Oh ja - det kan den. I dit sted ville jeg med det vuns gå til en god
> massør for at få tingene skubbet på plads.

Jeg har fået tid ved en massør på torsdag, så må vi se hvad han siger.

Fra : MariaH

Dato : 25-09-09 08:47

> Jeg har fået tid ved en massør på torsdag, så må vi se hvad han siger.
Jeg var ved massøren i går. Han mærkede og sagde jeg ikke havde nogen nerve
i klemme. Men han satte min ryg "på plads", mine skuldre osv.
Han mente jeg lænede mig over mod venstre sidde når jeg sidder ned. Samtidig
gik jeg forkert, så han klarede min fod også. Og min muse arm.

Her til morgen da jeg skulle op, var det jo nærmest som et nyt liv. Jeg
havde slet ikke ondt i ryggen da jeg skulle op
Tænk det har jeg gået med over 1 år, fordi jeg troede jeg fik ondt i ryggen
af at ligge for længe. Sker det igen, skal jeg over til samme massør!

Det tog kun 10 min fra jeg kom til jeg gik!

Fra : Marianne

Dato : 26-09-09 01:11

> [...]
> massør!
>
> Det tog kun 10 min fra jeg kom til jeg gik!

Dejligt! Ja, rigtig meget klares med massage. Skræmmende, hvor mange, der
vælger at tage piller.

Nu kan du jo så heldigvis sove længe i morgen

mvh
Marianne

Fra : MariaH

Dato : 26-09-09 07:25

> Dejligt! Ja, rigtig meget klares med massage. Skræmmende, hvor mange, der
> vælger at tage piller.
>
> Nu kan du jo så heldigvis sove længe i morgen

Øv jeg har i teateret og se stand-up i går aftes, og sad på en af de
bagerste rækker. Jeg lænede mig til siden for at se for dem foran mig.
Hvilket har resulteret i ondt i ryggen.
Så jeg har næsten ikke sovet hele natten. Bare det dog nu ikke har sat sig
igen