Stansted - Victoria
Fra : birgitte

Dato : 11-10-09 07:00

Skal til London til jul. Nogen der har erfaringer med at tage bussen
fra Stansted til Victoria???
Jeg overvejer EasyBus eller Terravision.

Fra : Mogens Haugaard

Dato : 15-10-09 10:31

Vi kørte i sommers med Terravison fra Stansted til Victoria. Billetten blev
købt via Ryan Air's hjemmeside.

Det var noget billigere end toget, men tog også en ½ times tid ekstra.

Busterminalen er let at finde og kun en kort gåtur fra ankomstområdet. Turen
gik via Liverpool Street station, og turen fra Liverpool St. til Victoria
gik lige forbi en lang række af Londons største seværdigheder.

mvh
Mogens

PS: Da fødderne blev ømme, fik vi en fin sightseeingtur i London ved at
sætte os øverst i en dobbeltdækkerbus ved Trafalgarsquare og køre mod
Hampsted Heat.

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 15-10-09 09:00

On 15 Okt., 11:30, "Mogens Haugaard" <mogenshauga...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
>
> PS: Da fødderne blev ømme, fik vi en fin sightseeingtur i London ved at
> sætte os øverst i en dobbeltdækkerbus ved Trafalgarsquare og køre mod

Flyv evt. til Gatwick med Norwegian eller Cimber istedet. Så er der
tog direkte til Victoria.

Fra : birgitte

Dato : 18-10-09 09:03

On 15 Okt., 17:00, Flemming Poulsen <feedb...@flyrejsen.dk> wrote:

> Flyv evt. til Gatwick med Norwegian eller Cimber istedet. Så er der
> tog direkte til Victoria.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg havde faktisk bestilt med Norwegian til at starte med - desværre
aflyste de dagens fly. Eftersom jeg allerede på det tidspunkt havde
booket hotel - også via nettet - måtte jeg vælge Ryanair. Norwegians
afgange passede ellers bedre tidsmæssigt, så det var lidt øv.

Birgitte